Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 72
    Master of Disaster

Standaard Divided by 13, woooooooooooooooooooooooooooow

Gisteren op bezoek geweest bij Nederlands GAS-station #1, Van De Haar Guitars om wat spullen te testen en te kopen uiteraard :evil:

Ik heb een aantal VD Haar gitaren getest op een setje van Divided By 13 (%13). Ik weet niet precies welk type maar ik denk de FTR37 met een 2x12

Wat een ongelooflijk vette toon, in combinatie met de %13 Switchazel kan je beide kanalen schakelen, ze samen gebruiken en een boost inschakelen. Met een lekkere tele of strat haal je zo toch behoorlijk verschillende klanken uit dez versterker. Het klinkt allemaal HEEL open en breed, echt kamerbreed geluid. Als je er dan een paar pedaaltjes voorgooit (Red Snapper, Barber DD, Tone Press) heb je een ongelooflijk scala aan klanken. Dit is tyisch zo´n versterker met een super cleane tone en een vette scheur (geen high gain) waar je uren plezier beleefd aan het gebruik va nde controls op je gitaar, met volume van clean tot vette blues, met tone van spanky tot jazzy.

Hier staan nog wat leuke soundclips: http://www.patchwerkz.com/LeonsGear/...y13/wetrig.htm

Ik was ERG onder de indruk van deze versterker, heb niet gevraagd wat het moet kosten maar zoals Eik al zei: Het kost wel wat :-?
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Standaard

Heb je ook de Hook geprobeerd?

nadeel bij HAAR is dat hij die versterkers altijd zo hard zet dat ik meteen afHAAK......

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimi Hendrix
    Heb je ook de Hook geprobeerd?

nadeel bij HAAR is dat hij die versterkers altijd zo hard zet dat ik meteen afHAAK......
    Nee, de enige Hook die hij had was die van Rob Winter maar we zijn zo ver niet geraakt om die nog te testen. Maar ik ga binnenkort nog een keertje terug voor een gitaartje :-D
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimi Hendrix
    die zijn idd tussen neus en lippen door gekocht, of bedoel je een Suhr?
    Ik volg niet helemaal. Nee ik ga voor een VD Haar gitaar!

Senior Member

Standaard

Nice yoeri, dan denk ik dat na fred dons en ik jij de 3e forumer gaat worden die op HAAR gitaren speelt!
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

Wat heb je nou allemaal gekocht daar? Ik kan het niet zo duidelijk in je posts lezen of ik ben nog te slaperig

Cheers mate

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaywalker
    Wat heb je nou allemaal gekocht daar? Ik kan het niet zo duidelijk in je posts lezen of ik ben nog te slaperig

Cheers mate
    Ik heb gisteren een Tone Press gekocht en een doosje Pyramid snaren. Ik heb vandaag beslist en gemaild nr Erik dat ik de Tele die ik gisteren getest heb wil kopen. Aangezien Erik een weekje vakantie heeft, moet ik nog een keertje langs om de Tele op te halen!

Standaard

Dus je plannen voor een Suhr, Tyler of wat dan ook zijn weer van de baan? Of is die Tele een tussendoortje, ik dacht dat je op dat vlak al helemaal was voorzien :lol:

Anyway, congratz met de aankopen!

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    Dus je plannen voor een Suhr, Tyler of wat dan ook zijn weer van de baan? Of is die Tele een tussendoortje, ik dacht dat je op dat vlak al helemaal was voorzien :lol:

Anyway, congratz met de aankopen!
    Na het vergelijken van de Suhr Classic met een strat van VD Haar moet ik zeggen dat ik 1000 euro extra voor Suhr en een beter lak een beetje overdreven vind. Wat betreft klank en bespeelbaarheid doen de Strats van Erik niet onder voor een Suhr.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten