Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Ik ben van plan een zootje bassjes te proberen.

    Welke raden jullie me aan...

    stijl = grunge/rock/metal

  2. #2

    Standaard

    ha die neals,

    sja, het ligt er helemaal aan wat jij nou een goedkope bass vind?? Je kan een "prut" ding kopen van bv 180 euro die je als je verder vordert niet echt meer leuk vind of je kan een "goede" kopen van 300 euro die je langer kan houden.

    Ik zelf zit ook een beetje met dit probleem. Ik weet namelijk niet echt in welke richting ik een bass wil kopen (een totaal pakket of een losse bass met versterker). Nou zit ik zelf een beetje te twijfelen tussen een epiphone totaal bass pakket (SG look-a-like bass EB 0, versterkertje, snoer met pluggen, een (stevige) band en een video/boek) of een Fender P-Bass met een Peavey versterketje. Ik zelf vind die SG bass een stuk mooier dan die P-Bass, maar looks zeggen totaal niets. ook zit ik een beetje aan de kwaliteit van die epiphone versterker te twijfelen, hij lijkt zo klein en dus niet echt iets met vermogen (aangezien mn ouders hebben toegestemt dat ik gewoon normaal versterkt mag spelen, geen dure Line6 POD voor mij dus :grin en die Peavey klonk wel goed toen ik em hoorde....

    HELP HELP!! :grin:

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rePUNKtative op 2002-04-30 20:21 ]</font>

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Ik weet toevallig dat peavey best wel een goed merk is op gebied van bassen, en het is ook iets waar ik zeer zeker naar ga kijken

  4. #4

    Standaard

    Wat is je budget?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    350 pleuro voor gitaar.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    350 pleuro voor gitaar.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    hmm.. voor 350 euro heb je wel leuk spul.. edoch een versterker erbij kon ook wel es makkelijk zijn :wink:

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    t gaat me echt om de gitaar alleen
    versterker zou ik nl kunnen lenen van een kennis.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    voor 285 euro koop je een ROK-axe.. dat is zeg maar een warwick-kloon.. ik heb er gister een paar geprobeerd bij Vox-humana in VLaardingen.. HEEL leuk spul voor dat prijsje.. een fretless kostte 300.. fretted 285.. kon je nog kiezen tussen een model met jazz-pickups of een model met Musicman-pickup.. ik ga zeer zeker binnenkort nog eens terug om die fretless met jazz pickups nader te onderzoeken.. paar seymore duncans erin en je hebt een kanon !

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    een foto :

    http://www.muziekcentrumvangorp.nl/i...1015255936.jpg

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: AllodoX op 2002-05-05 21:53 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top