Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Mijn site staat op http://www.geocities.com/zabasnl/mp3
    Die mp3 tjes zijn niet allemaal evengoed hoor, sommige zijn ook al van een tijd geleden maar luister maar ik ben benieuwd.

    Hmm er staan trouwens helemaal geen goede solo's meer op. Ik maak er nog wel een keer eentje en dan zet ik hem wel op mijn site. Lits is wel heel mooi, dat is die solo van lines in the sand.

    Ik heb vanacht weer wat opgenomen, om te laten horen waar ik zo'n beetje mee bezig ben. Luister maar eens naar experience (het gaat even om het idee even over de foutjes heen luisteren want ik kon de backingtrack niet goed horen en ik wist de scale bij die akkoorden niet)
    Het is wel het meest expressieve stuk dat ik ooit heb opgenomen denk ik. Het begin is heel abstract maar wordt naar het eind toe steeds normaler totdat de akoestische gitaar erbij komt.


    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-05-16 13:24 ]</font>

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Lits is mooi gedaan! Duidelijk dat je een echte, volwaardige gitarist bent. (Bij sommigen mis je, zeg maar, de "jus"; bij jou dus niet).

    Experience vind ik leuk gedaan. Wel valt op dat je veel conventionele technieken/truukjes gebruikt. Check Marty Friedman voor een andere insteek. Pak een bend bijvoorbeeld vanaf een halve toon eerder of later (klinkt JAPANEZE) of speel een keer 6 noten chromatisch. En pak snellere stukjes niet pentatonisch...

    Ik heb vanavond zelf een nieuwe improvi opgenomen om het geluid van mijn nieuwe Frank Gambale Quilted Maple te leren kennen. Ik zal even mailen als hij op de site staat.
    In die improvi heb ik een boel van die NIET conventionele truukjes gebruikt dus...


    Ciao


  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Hee bedankt.

    Ik gebruik ook bijna nooit van die conventionele truckjes maar ik wil alles proberen. Dit was een hele extreme. Meestal maak ik liedjes zoals je aan het eind van experience hoort; een akoestische gitaartje en dan een mooie solo, alleen dan kijk ik wel even welke scales ik ga gebruiken. In ieder geval ik heb nog vele jaren om te oefenen en experimenteren.
    Die stukken van jou hebben mij ook weer erg geinspireert dus ik kan weer een tijd vooruit. Bedankt.

    Groetjes,

    Sebastiaan.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-05-16 23:36 ]</font>

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Was jij dat op de kampioenschappen !!! Lachen zeg. Jij was toen inderdaad best vet.

    Wie was die Belg ook alweer die won met dat slappen op de gitaar. Ik geloof dat hij wel drie keer de band liet stoppen omdat het niet goed was ofzo.

    Goed gedaan hoor. Waneer zet je wat meer info van jezelf op je Site ??

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2002
    Locatie
    Vennel
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik heb je samples (nummers) ook eens geluisterd...mijn complimenten, klinkt goed, alleen een kritische toon, ik vind het na een tijdje een beetje eentonig worden.

    Ik ken nog wel een paar gitaristen voor de "speed" freaks.........

    Zoals bijvoorbeeld, Rusty Cooley, Scott Stine, Allan Holdsworth enzo. enzo.

    Nederland heeft ook wel een paar goede schredders zoals bijvoorbeeld Marcel Coenen, Joop Wolters of Richard Hallebeek.

    Maar goed...... ga zo door :wink:

  6. #16

    Standaard

    klinkt goed mooie loopjes, het heeft een beetje weg van Patrick rondart.
    volgend jaar eerste prijs mischien??

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Dag skapiche?!, Triple-Dan en Bates15,

    Bedankt voor de reacties!

    Binnenkort zal ik wat recents/meer melodieus op de site zetten. Wat er nu op staat is zeker drie jaar oud! Ik doe nu iets meer met thema's en melodie. Maar, het blijft overigens gewoon solo/technisch-georienteerd. Ik hoop dat het meer in de smaak valt.

    Allan Holdsworth vind ik ook te gek; echt onmogelijk wat hij doet (die legato-wide-spread-finger-technique).

    Patrick Rondat is een gave Franse gitarist; die vergelijking vat ik dan ook op als een mooi compliment!

    Greetz^


    for inspiration check http://www.guitartricks.com


  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2002
    Locatie
    Vennel
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik weet nog wel een leuke site voor inspiratie.

    Chops From Hell !!!!!!!

    Heel veel vette en maffe licks van bekende en minder bekende schredders :wink:

    http://www.chopsfromhell.com

    Enjoy :wink:

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Hee Bosch dude, als je uit Utrecht komt.....speel je dan ook in een band.....(zo ja, dus welke ??) dan kom ik dat zeker een keertje uitchecken.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2002
    Locatie
    Vennel
    Berichten
    131

    Standaard

    Een kaar en jamsessie doen :wink:
    Maakt niet uit wat je niveau is....gewoon lekker spelen en wat aanklooien, als het maar gezllie is en je er wat van kan leren, da's belangerijk.........

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top