Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1

    Standaard Luc-O : uptempo rocksong

    Hee jongens,

    Weer een nummertje van mij, ik vind dit zelf één van m'n tofste, vanwege de drive die er inzit. Ben ook wel tevreden over het geluid. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, op- en aanmerkingen meer dan welkom as ever! :lol:

    http://home.planet.nl/~oggel008/Steamy_Thighs.wma

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2.490

    Standaard

    Begin is wel grappig gedaan :-D
    Krijg gelijk weer de Satch vibe over je heen (af en toe hoor je bijna gewoon de beginnoten van summersong ), en tja dat is erg goed
    Voordat ik aan de gitaarpartijen begin, hoe heb je die drums gemaakt ?
    Want die klinken echt stoer, en niet zo superstandaard.

    Ok de gitaar, je sound heb je helemaal gelijk in, wat en toooooooooooone in je vingers :P Dat "themaatje" kon ietsje minder, maar het nummer wordt er niet minder op Ik zou zelf wat meer tweestemmig willen horen, het klinkt er zo vet in man. Vind het rustige stuk ook weer goed getimed erin, en man je klinkt af en toe echt zo fucking veel als Satch En tja ik kan nog gaan mierenneuken over die 4 hi-hatt aanslagen die ik liever weg zou hebben gehad zodat het er plots weer inknalt (want tja zodra je rustig begint voel je aan dat ie weer gaat knallen, en dan willen we dat ook :wink
    [quote:13e0121939="dvmutzy"]nee ik ben nat[/quote]

  3. #3

    Standaard

    Hey Schaap

    bedankt voor je constructieve feedback man :P
    Die drums zijn live ingespeeld door een supergoeie drummer die helaas niet ouder dan 25 mocht worden... Ik zal niet tegenspreken dat het op Satch lijkt, had zelf ook wel een beetje dat Summer Song-idee :wink: Ik beschouw het dan ook als compliment!

  4. #4

    Standaard

    Tja, wat kan ik er van zeggen...Perfect ingespeeld, je hebt een prachtige toon, en geen standaard geshred. Ik idd veel invloed van Satriani, en ook wel wat van Friedman....Vrijwel perfect in mijn ogen, als je dit soort nummers op cd zou uitbrengen zou ik t iig kopen. Enige 'mindere' eraan vind ik dat het misschien iets te druk is, ik hou persoonlijk erg van strakke riffbased muziek, en dit is erg 'lead' gericht. Maar dat heeft meer met mij te maken dan met enig tekortkoming op jouw gebied. Keep on going dude!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    Dat begin doet me denken aan Bad Horsie
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  6. #6

    Standaard

    Nog iemand die daar iets aan heeft toe te voegen? :lol:

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Tuurlijk!

    Ik vind het niet je gaafste*, maar het is wederom van sublieme klasse. Het doet me erg aan Vinnie Moore denken. Je hebt zelfs bijna ook zo'n lieve toon als hij heeft.
    Het is gewoon weer helemaal af: het geluid is super en de compositie is ook te gek. En natuurlijk die fabuleuze techniek.

    Ik ben fan van je!
    Fijn om weer eens een stuk MUZIEK te horen!

    *= Ik hoor hem nu enkele malen en ga hem telkens gaver vinden. Misschien toch wel je mooiste....

    Klasse met en grote K!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2003
    Locatie
    = veranderd
    Berichten
    3.375

    Standaard

    Vette shit, zoals altijd van Luc-O... Ik vind dit idd 1 van je betere, klinkt echt lekker en blijft dus ff in me winamp staan
    Ö !

  9. #9

    Standaard

    Wow, THANKS dudes!! :P

  10. #10

    Standaard

    gaaaaf! dit doet me denken aan een computerspel dat ik altijd deed, picabo streety ski racing ofzo. dat speelde ik altijd mede vanwege die vette instrumentale gitaarshit die erop stond. ik zal eens proberen te vinden wie dat allemaal ingespeeld heeft want daar lijkt dit vet veel op.

    And I like it!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top