Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
  1. #1

    Standaard Ik heb een goedkoop gitaartje gekocht.

    Omdat ik het zonde vond mijn '71 strat steeds mee in de trein naar school (conservatorium) en naar jamsessies te nemen, heb ik maar een goedkoop alternatief gekocht.

    Ik was op zoek naar een strat die redelijk klonk, bespeelbaar, maar vooral goedkoop was. Ik heb een aantal Squiers getest en een paar Japanse Fenders, maar ik ben uiteindelijk bij London City terecht gekomen.

    London City is echt een aanrader voor de beginner die toch iets redelijks wil, of mensen die er gewoon voor de lol een geinig kloot-gitaartje bij willen. Hij speelt als een dijk (perfecte hals, super-fretwerk, serieus) en klinkt helemaal niet verkeerd. Misschien gooi ik er nog wel betere elementen in ook. :wink:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Mooi als je er tevreden over bent. Het is natuurlijk niet de moeite om een backup te kopen die in de verste niet in de buurt komt van je eerste gitaar. Heb je trouwens bij jouw conservatorium geen gear-kasten, waar je een gitaar kunt stallen?

    Aan de andere kant: Het is toch niet zonde van je gitaar om hem te vervoeren? Een strat hoort doorleefd te zijn
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Mooi als je er tevreden over bent. Het is natuurlijk niet de moeite om een backup te kopen die in de verste niet in de buurt komt van je eerste gitaar. Heb je trouwens bij jouw conservatorium geen gear-kasten, waar je een gitaar kunt stallen?

    Aan de andere kant: Het is toch niet zonde van je gitaar om hem te vervoeren? Een strat hoort doorleefd te zijn
    Ja, we hebben wel kasten, maar ik vind het toch geen veilig idee. Ik sjouw liever een goedkoop gitaartje mee dan dat ik mijn favoriete plank gejat zie worden. Bovendien, bij die jamsessies mogen ook andere mensen op mijn spullen spelen, en hoewel ik het niet zo erg vind als er iemand op mijn gitaar speelt, is het risico dat ik even niet oplet en mijn gitaar gejat wordt te groot. Ik hou nogal van een biertje namelijk, en let niet altijd even goed op.:wink:

    Maak je trouwens geen zorgen, mijn '71 strat ziet er best gehavend uit hoor. (Dat ding klinkt trouwens als een dijk, ik heb nog geen betere gevonden en hebt werkelijk ALLES al geprobeerd (van orginele 50's en 60's tot Grosh, Tyler en Suhr. Da's een van de redenen dat ik hem niet zo graag meeneem. Hij is onvervangbaar.)

  4. #4

    Standaard

    de liefde voor een gitaar gaat boven alles




    aaaaahhhh hoe mooi
    it's better to burn out than to fade away

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2.490

    Standaard

    Maareh, hoeveel heeft dat ding nou gekost enzo ?
    [quote:13e0121939="dvmutzy"]nee ik ben nat[/quote]

  6. #6

    Standaard

    200 euro!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero
    de liefde voor een gitaar gaat boven alles




    aaaaahhhh hoe mooi
    :lol:

  8. #8

    Standaard

    fototje??
    it's better to burn out than to fade away

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2003
    Locatie
    = veranderd
    Berichten
    3.375

    Standaard

    Vette shit dude, picca?
    Ö !

  10. #10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top