Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Markante ervaringen

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Je hebt zangers en zangers maar de zanger van de band waar ik pas heb gespeeld was pas zanger.
    Ik zoek een band voor de zelfontplooing zeg maar, toen ik mijn spulletjes uitpakte direkt een opmerking van de zanger: heb je nog meer thuis ? ja hoor zeg ik dit is de basis. Nou ik heb een hekel aan die effectapparaten zei hij(en ws. ook aan gitaristen), de toon was gezet weer niet dat gevonden wat ik zocht, maar geef nooit op zou Peter Jan Rens zeggen.

    Nog meer leuke, markante ervaringen en uitspraken in dergelijke situaties meegemaakt?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Vraag ik me toch af wat je aan effect apparatuur mee had!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Op 2002-04-24 01:32, schreef SteavisSmokin:
    Vraag ik me toch af wat je aan effect apparatuur mee had!
    Slechts een H&K Tube Factor en RAT distorsion.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2002
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    256

    Standaard

    Nou veel band-ervaring heb ik niet, maar genoeg voor een scheurkalender markante opmerkingen!

    Zangeres tegen ons (2 gitaristen):
    "Kunnen jullie iets zachter spelen, ik kan me zelf niet horen!"

    Woehaa, straks wil ze nog beweren dat muziek niet om de gitaar draait maar ook om andere instrumenten en zang hihi :smile:


  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    2 pedaaltjes en dan nog zeuren?
    Nou ja!
    echt weer zo'n typische eigenwijze zanger.

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Tja... 't kan inderdaad heel wat uitgebreider. Ik zag pas bij een bluesband een gitarist met iets van 8 van die kastjes voor zich. Dat leek me wat overdreven voor de muzieksoort :smile:, maar verder snap ik ook niet wat zo'n gek van een zanger bezielt. Van een andere gitarist kan je 't nog verwachten... die heeft waarschijnlijk nog wel 'ns een effect en een gitaar tegelijk gebruikt :smile:

  7. #7

    Standaard

    die mensen die altijd wat opmerkingen hebben komt meestal door hun eigen onzekerheid dat ze zelf niet veel kunnen(muzikaal).

    teminste das mijn ervaring.

    hoe minder iemand iets kan(muzikaal gezien) des de grotere bek hebben ze.


  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Het lijkt inderdaad wel vaak zo te zijn ja... kan ook komen omdat je 't beter onthoudt wanneer je door een lulletje wordt uitgemaakt voor een lulletje :smile:.
    Jammer genoeg is 't weer niet zo dat mensen die altijd hun bek houden, goede muzikanten zijn. Dan zou het samenstellen van een band veel gemakkelijker gaan :smile:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    laatst optreden met band waar we licht en geluid voor doen, bassist was ff snaar aan het verwisselen vloog z'n topkam eraf..zoeken zoeken zoeken....gelukkig vonden we'm uiteindelijk. Als we'm niet hadden gevonden hadden we wel weer in kunnen pakken volgens mij en 250km naar huis rijden ( moesten nogal ver..

  10. #10

    Standaard

    Een band waarin ik als drummer speelde. We hadden op een gegeven moment een zangeres die van haar zanglerares ermee moest stoppen omdat ze haar stem wel eens zou kunnen verpesten met dat "achterbuurtbandje". Grove belediging, wij woonden allemaal in redelijk nette buurten en we maakten ook echt geen teringherrie.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top