Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard Ik heb een American standard Stratocaster.

    test

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    "Nou en" zouden de meesten van jullie zeggen maar de manier waarop er er aan kwam was heel vet.

    Ik had nog twee Seymour Duncan elemten liggen waar ik niets me deed en die keurig netjes in nieuwstaat nog in hun doosjes zaten. Ik wist iemand die zeker geinterresseerd was in die elementjes dus ik naar hem toe, hij zegt "Kun je wat met een fender body als ruil?" Dus ik zeg tegen hem "Laat maar eens zien", hij loopt even weg en komt terug met een body van een linkshandige American standard strat, compleet met tremolo, slagplaat, elementen en electronica.

    "Hier alstublieft, hij is van jou, zet er een hals op en je hebt een leuke Amerikaanse strat."

    Dus ik naar huis, even solderen, hals erop, snaren erop en presto een coole linkshandige strat besnaard voor rechtshandig gebruik. Ik heb daarna wel de tone en TBX knoppen verwijderd omdat ze in de weg zitten bij het spelen.

    het is er zo eentje.


    Ik hoop wel nog een losse linkshandige fender hals te kunnen krijgen (waarschijnlijk in Veenendaal op de beurs) want de rechtshandige Hohner hals die er nu opzit doet het wel maar ziet er natuurlijk niet uit.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    weird, maar wel cool

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    4

    Standaard

    Hey!

    Ziet er erg leuk uit :-D
    Ik wil na 2 jaar acoustisch eindelijk eens beginnen met elektrisch en zo'n American Stratocaster lijkt me wel leuk, maar is dit wel een goede keuze voor een 'beginner', en hoeveel kost zo'n ding eigenlijk in de winkel?
    Ik woon trouwens in België..

    xxx, Nina.
    one day the world will be ready for you and wonder how they didn't see

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elwood_girl
    en hoeveel kost zo'n ding eigenlijk in de winkel?
    Ik woon trouwens in België..
    http://www.musicmakerpricebreaker.co...&dptd=1&taal=0

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 januari 2004
    Locatie
    st lievens houtem
    Berichten
    599

    Standaard

    mja,

    kost daar 1400 +...


    in de guitarshop in gent zal dat wel nog wat minder zijn denk ik...
    ben daar gisteren geweest en een american deluxe telecaster kostte maar 1450...

    guitarshop@pandora.be

    maar als je net begint kan je misschien een mexicaanse fender of zo kopen...

    scheelt de helft in prijs...

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    4

    Standaard

    ik wil niet perse een fender hoor maar ik ben gewoon op zoek naar een betaalbare, goede gitaar die er ook nog liefst goed uitziet :razz:
    Dus uh, tjah, ik zet m'n zoektocht verder ookal weetk niet echt hoe :-?

    xx, Nina.
    one day the world will be ready for you and wonder how they didn't see

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2001
    Locatie
    ergens
    Berichten
    335

    Standaard

    kijk anders ook even naar wat goedkopere gitaren, als je direct begint met een duur iets kan het uiteindelijk tegenvallen, squier ofzo is wel goed om mee te beginnen (altijd goed om Eels fans erbij te hebben)

  9. #9

    Standaard

    nina,er zijn heel wat goedkopere alternatieven tegenover een american standard strat,vanaf een 600 euro kun je eigenlijk een nieuwe strat vinden die stukken beter als de fender klinkt alleen er zijn in belgie geen winkels naar mijn weten die zoiets binnendoen,een oude schecter strat kan je in duitsland al vinden voor een 700 euro of minder met wat geluk,hier mischien ook en er zijn ook nog klein bouwers die je een gitaartje ineensteken uit losse 2dehandse onderdelen dat echt uitstekend klinkt,dat kun je trouwens zelf doen met de rockinger 5minute kit,en moest je het echt goedkoop willen houden,zo'n 2dehandse yamaha pacifica 112 kopen steek er wat lindy fralins p.u's of van zandt in ofzo...en ge hebt echt een uitstekend beginnersgitaarke,

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    4

    Standaard

    @Nemesis: Aaaah nog een fan :-D Hoeveel zou Squier kosten dan?

    @maylingjv: Sry maar uh, wreed datk et moet zeggen maar al die prijzen die je daar noemt zijn voor mij toch nog net wat te duur... :-?
    Ik zoek iets tss de 300, maximum 400 EUR...
    Arm meisie hier :wink:

    xxx, Nina.
    one day the world will be ready for you and wonder how they didn't see

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top