Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Engl klinkt zeker goed, ik heb een screamer en die klinkt erg goed, zowel clean als met overdrive.

    De Richie Blackmore top lijkt me zeker een goede keus, en een veelzijdige.

  2. #12

    Standaard

    he raffel, jij hier :grin:

    ik zou in ieder geval NIET voor laney gaan. Ik heb een huisgenoot (studentenhuis) met een vt50 en dat ding klinkt echt NERGENS naar.
    ga voor die Engl, dat is zowieso VEEL beter dan Laney. overigens, line6 is digitaal, en dat zal je blijven horen, ook al is het minimaal, je hoort het zeker wel!

    harrald

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2001
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    753

    Standaard

    Fender Dual Showman Reverb. Heeft Hendrix ook nog op gespeeld op zo'n ding. Heel apart en klinkt te gek.
    http://www.stratmarket.net/amps/amps.htm

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Ja maar is dat wel wat voor rock / hardrock?
    Voor blues zal hij wel perfect zijn, maar of je er ook Metallica op kan spelen?

  5. #15

    Standaard

    Marshall jcm900 2100 SLX
    Een van beste (en zeker de meest onderschatte) Marshall ooit gemaakt. Scheurt vetter als die nieuwe jcm 2000's en al helemaal als een 5150. Krijgt er alle soorten overdrive mee, van AC/DC tot slayer van sex pistols tot iron maiden, dmv zijn 2 gain stages. Helaas geen metallica maar dan zit je toch meer in de M/boogie sfeer. Verwar deze versterker niet met de jcm900 met de reverb want die is de naam marshall voor mij niet waardig.

  6. #16

    Standaard

    Koch powertone 2'e hands is ook nog wel te doen hoor....

    en by the way 5150 is ook goed voor punkrock, de issue by punkrock is dat het niet perfect hoeft te klinken. Dus er kan wel geroepen worden met dure merken, wat ikzelf ook doe, Marshall, Koch, Peavy dat zijn leuke betaalbare amps...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top