Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Fender Jazz bass van het jaar 71 gestolen!

    Beste vrienden,


    Gisteren is uit mijn auto een Fender Jazz bass van het jaar 71 gestolen .De “bas van mijn leven” zat in een hoes van het merk Rockbag.Zowel de bas als hoes kan je in bijlage op foto terugvinden.Helaas kan ik nog geen duidelijker foto als deze geven.
    Het is dus een sunburst-model van 71’.De slagplaat en kappen van rond de pickups heb ik er afgehaald.Voor de rest is er op de achterzijde een stukje verf af waardoor je het hout kan zien.Meer details kan ik momenteel nog niet geven.
    Als u dit bericht kan doorsturen naar iedereen in uw emailcontacten, kunnen we misschien via deze weg de basgitaar opsporen.Je weet maar nooit…
    Om het even welke tip rond deze zaak mag je doormailen naar dieterdemits@yahoo.com oftewel bellen naar 0475746752 .

    De wanhoop nabij groet ik jullie,

    Dieter De Mits
    0475746752

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Balen! Hopelijk vind je hem nog terug!

    De foto kunnen we niet zien, misschien kun je hem gewoon posten? Als je hem ergens op internet upload (www.photobucket.com of www.imageshack.com bijvoorbeeld) kun je de foto hierna hier posten door de link naar de foto tussen [img] en [/img] te zetten.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2007
    Locatie
    The United Kingdom of the Dutchlands ^^
    Berichten
    280

    Standaard

    kun je trouwens ook vertellen ongeveer waar je auto stond....

    bah,stelletje trieste zielen tegenwoordig....kunnen niet eens ff met hun poten van andermans spullen afblijven

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    6

    Standaard

    Das echt troep man! Veel succes bij het terug vinden van.. misschien beetje raar idee, maar als je nou op marktplaats aangeeft dat je opzoek bent naar deze specifieke gitaar in de buurt.. misschien heb je geluk! (moet je hem natuurlijk gewoon ophalen zonder te betalen hihi)

    EDIT: Natuurlijk alleen wel als et je eigen is eh
    Laatst gewijzigd door TheGoldenChild; 16 juli 2007 om 20:37

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juli 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.254

    Standaard

    ik neem aan dat de politie al op de hoogte is gebracht..?

    een troostende mededeling is wellicht dat iemand laatst zijn gestolen telecaster weer terugvond! geef niet op! en serienummers zijn natuurlijk ook handig voor het geval wij iets dergelijks tegenkomen op marktplaats!
    fenders stuiteren, gibsons breken

    stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top