Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 35
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.916

    Standaard Voor degene die foto's van de MiG*Boost willen zien...

    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    das wel een geil pedaalke wat ge hebt geknutseld. who cares about tone...inlijsten en boven de haard hangen. lig je binnenkort ook bij vd haar en jukebox? ziet er echt tof uit!!

  3. #3

    Standaard

    wrom zie ik geen pica remco??

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.450

    Standaard

    Stoer, dude!

    best looking non-prof () pedaaltje dat ik sinds tijden gezien heb...

    zo en zo trouwens!

    erg leuk!

  5. #5

    Standaard

    Damn, ziet er goed uit Speedy-D, je komt ook goed uit Bieke's review, dus dat het is niet alleen een leuk buitenkantje.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    [Quote]"the Mig*Boost is a must have" "the moment I stepped the pedal,it was pure bliss" [Quote]

    Kijk, daar kun je mee aan komen zetten!

    [Quote] "I dropped the pedal twice already, so I can say it’s well made"

    Dat is nog eens gedegen testen. Gewoon hoppa, je nieuwe pedaal twee keer op de grond laten flikkeren en kijken of hij het dan nog doet.

    Het pedaal ziet er errrrrrrrrg goed uit. Heel professioneel, absoluut niet wat ik me voorstel bij "I handpaint myself and use decals".

    Die overdrive ziet er ook erg goed uit. Ha, ha, Don Driveone. Vooral "Il Tone" is erg leuk. Als je die serieus gaat bouwen heb je er denk ik in ieder geval 1 verkocht.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.916

    Standaard

    thanks guys.
    Ja, ik had ook geen idee dat hij hem ZOOO goed zou vinden.
    Ik ben zelf namelijk nogal kieskeurig qua overdrives, en kon me voorstellen dat mensen de overdrive-sound van de MiG*Boost misschien wat minder zouden vinden... guess not!

    Zoals t er nu uitziet zijn de eerste 10 gereserveerd (of Sash moet afhaken :wink: ). Ik vroeg me wel af of er hier dan nog interesse is in de volgende 5 of 10, die wat duurder zullen zijn, maar mogelijk er (nog) professioneler uitgaan zien, en misschien zelfs een PCB wijziging krijgen, waardoor ie ook dual opamps accepteert, en je dus kan gaan kloten met de klassiekers JRC455D, RC4558P etc. Maar goed, als de zuinige Nederlanders vinden ( :razz: ) dat ik geen 100-11? euro mag vragen voor een gezeefdrukt en mogelijk ge-poederlakt boutique pedaal, moet je t zeggen. :wink:

    (t moet voor mij ook de moeite blijven ze te maken, en die introductie prijs was eigenlijk parts+labor, zonder echte winst, waarmee ik nieuwe projecten zou kunnen bekostigen ofzo)
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    Ik vroeg me wel af of er hier dan nog interesse is in de volgende 5 of 10, die wat duurder zullen zijn, maar mogelijk er (nog) professioneler uitgaan zien, en misschien zelfs een PCB wijziging krijgen, waardoor ie ook dual opamps accepteert, en je dus kan gaan kloten met de klassiekers JRC455D, RC4558P etc. Maar goed, als de zuinige Nederlanders vinden ( :razz: ) dat ik geen 100-11? euro mag vragen voor een gezeefdrukt en mogelijk ge-poederlakt boutique pedaal, moet je t zeggen. :wink:
    De prijs lijkt me wel ok, maar

    "If I had to compare it to another pedal, I’d say it sounds a lot like the Banzai Cold Fusion."

    En die heb ik al

    (Maar nogmaals, zo'n Don Corletone,.........)

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.916

    Standaard

    hey Quink, cool idee. Don Corletone klinkt grappiger en is makkelijker te begrijpen dan Driveone.
    Mocht ik een serie maken, krijg jij korting. :wink:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    hey Quink, cool idee. Don Corletone klinkt grappiger en is makkelijker te begrijpen dan Driveone.
    Mocht ik een serie maken, krijg jij korting. :wink:



    Woohoooo!

    (Voor de duidelijkheid, dit ïs niet vanwege de mogelijk korting, maar vanwege het idee een (zeer kleine) bijdrage te hebben geleverd aan het pedaal).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top