Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard Knocking on Heavens Door, aanslagen

    Wie kan mij helpen aan de aanslagen voor Knocking on Heavens Door van Avril Lavigne? Ik kom er niet uit Alvast bedankt!

  2. #2
    thijsov
    Guest

    Standaard

    avril lavinge? t was toch guns 'n roses

    avril lavinge is censuur hier maarja...
    ik heb die van guns n roses geluisterd en het is gewoon een beetje proberen, eerst 1 keer aanslaan enz...

  3. #3

    Standaard

    Nee het was Bob Dylan, maar guns 'n roses en avril hebben ze ook gecoverd. Aan gewoon proberen heb ik niet zoveel aangezien ik dat de hele dag al heb gedaan en ik nog geen slag verder ben.

    En die opmerkingen over censuur gaat natuurlijk nergens over.

  4. #4

    Standaard

    Als je een antwoord wilt zal je eerst wel eens even vriendelijker mogen doen..

    maargoed. Wat bedoel je in hemelsnaam precies met 'aanslagen'. bedoel je de akkoorden? Zo ja, GOOGLE! :
    http://www.taborama.com/archive/tab....9;s%20Door&i=1
    WIl je iets anders mag je het ff beter uitleggen.

    En ja....Avrl Lavigne moet je hier niet roepen...

  5. #5

    Standaard

    Hij bedoelt waarschijnlijk het ritme van de aanslagen, maar dat is idd een kwestie van goed luisteren en proberen.

  6. #6

    Standaard

    Hoe verwacht ie dan dat we die opschrijven?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2.490

    Standaard

    Ik zou zeggen gozer, probeer de tablatuur te vinden voor powertab of guitar pro ofzo, dan laten zij je horen hoe het moet, of leer notenschrift en zoek een partituur versie ofzo :-?
    [quote:13e0121939="dvmutzy"]nee ik ben nat[/quote]

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2004
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.523

    Standaard

    basic akkoorden zijn gewoon
    G/D/Am/Am
    G/D/C/C

    (bij de Am en C kan je nog wat met je pink op^de derde fret van de hoge e-snaar kloojen)
    *SiC Handbuilt Effects & Amps*
    also visit http://filters.muziq.be/ for info on (allmost) every effect on the planet!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2004
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    745

    Standaard

    Volgens mij bedoelt hij de aanslag OP knocking on heavens door van avril lavinge.
    "Dit is niet zuiver, maar wel dondershard!", aldus een toeschouwer bij het debuutoptreden van The Rejects.

    http://www.myspace.com/therejectskampen

  10. #10
    Member
    Geregistreerd
    2 mei 2004
    Locatie
    Mortsel
    Berichten
    45

    Standaard

    maar mensen toch, als die tip de versie van Avril Lavigne goed vindt, laat hem dan toch. Het is toch maar al te belachelijk om op een vrij gitaarforum commentaar beginnen te geven op muziekstijlen van andere mensen...
    Versta me niet verkeerd he, ben zelf ook anti Avril Lavigne, maar vindt wel dat je meot respecteren dat andere mensen dat goed kunnen vinden.

    Wat trouwens nog een heel leuke cover van Knocking On Heavens Door is, is die van de Sisters of Mercy, eens iets anders

    thorin
    Zodra vriendschap een zekere grens had overschreden - een onduidelijke en geheime grens - werd een vrouw geheel vanzelf overrompeld door een overweldigend verlangen om de zaken ingewikkeld te maken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top