Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 53 van 58 EersteEerste ... 3435152535455 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 521 t/m 530 van 576
  1. #521

    Standaard

    Eens even kijken: On tour vanuit mijn hoedanigheid als voorzitter van Stargazers en Roady/driver van Xystus: Complete bandmembers van:
    Nightwish, Afterforever, Whitintemtation, Epica, Therion, Kamelot, Trail of Tears, Regiside, Tristania, Lordi, Sonata Artica etc etc... Met verschillende mensen uit die bands heb ik nog steeds regelmatig contact.

  2. #522
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2009
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    Peter Steele... nice!! Zal een leuk gesprek geweest zijn.. Moge hij rusten in vrede!
    Hehe, het ging niet echt ergens over omdat Peter Steele de avond ervoor was wezen stappen in Amsterdam en de nodige drank/drugs had gehad. Hij had 8 lege cola-flesjes voor zich staan en dronk er tijdens het interview nog twee leeg. Einde van het gesprek zegt ie: "Help me up man, I have trouble getting up". Ehhm ik ben 1.85 m en weeg ongeveer 80 kilo, hij ongeveer 2 meter en woog destijds denk ik 130kg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70 Bekijk bericht
    Ik heb precies hetzelfde met een Gibson Les paul. Wat zijn Gibsons toch eigenlijk waardeloze gitaren!

    http://myspace.com/voodooritesrock

  3. #523
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Locatie
    Anonymous
    Berichten
    491

    Standaard

    Cesar Zuiderwijk geholpen met het uitladen van zn drumstel. Kwam bij poppodium wa rik werk een masterclass geven, en wat velen al zeggen het is idd een aardige gast.

    Verder Mala Vita ontmoet en nog een tijdje zitten drinken met Neck een Punkrock band uit Engeland (Dropkick/Flogging Molly achtig).
    I can feel the thunder that’s breaking in your heart
    I can see through the scars inside you
    I can feel the thunder that’s breaking in your heart
    I can see through the scars inside you

  4. #524

    Standaard

    Met Alex Agnew een pint gedronken na een optreden van Diablo Blvd

  5. #525
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    630

    Standaard

    Lees dit voor het eerst dus :
    Je moet weten dat m'n vader bij Phonogram zat destijds en zodoende heb wel wat meegemaakt , maar de volgende 2 dingen staan mij nog zeer bij :


    Dat Paco de Lucia met m'n vader na een optreden in Amsterdam op m'n 17de verjaardag ( '74 dus ) bij ons thuis Entre dos aguas voor me speelde ..

    En dat ik backstage in de Doelen ergens in die jaren een snuif coke heb genomen in de kleedkamer van Thin Lizzy ; die in het voorprogramma stonden van BTO .

    Mooi contrast : de jongens van Bachman Turner Overdrive waren allemaal mormonen ( no alcohol - no drugs ) en die hoorde je zangoefeningen doen voor de show. Daar stond de kleedkamer vol met bloemstukken en werd thee met honing besteld ( echt waar ) .
    Bij Phil & his crew was het een heel ander verhaal , kunnen toch een aantal van jullie zich voorstellen , verwacht ik .
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

  6. #526

    Standaard

    Dat zijn zeker dingen die je bij zullen blijven en vooral Paco voor je sweet17 lijkt me, wow! Weet je ook nog wie er destijds bij thin lizzy gitareerden.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #527
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Dat zijn zeker dingen die je bij zullen blijven en vooral Paco voor je sweet17 lijkt me, wow! Weet je ook nog wie er destijds bij thin lizzy gitareerden.
    Helaas niet .
    Maar er begint me wel meer en meer te dagen....
    Ik heb ook onlangs vernomen dat mijn vader in diezelfde tijd een gitaar van Paco heeft gekregen die nu nog altijd in familiebezit verkeert ; zij het met een nekbreuk en ergens in een container . Hij zou ook door the man himself zijn gesigneerd , heb ik me laten vertellen . Daar word aan gewerkt . Heeeeeel spannend .
    Feitelijk iedere Big Shot uit die tijd die onder contract stond bij Phonogram , is wel eens bij ons thuis geweest . Paco , Status Quo , Demis Roussos , Neil Diamond , Niko Haak , Vicki Leandros , LUV , Bernard Haitink . Heel divers dus . Van Polle Eduard , via Ekseption tot Barry White . Ook Jan Akkerman is wel bij ons thuis geweest , staat me bij .
    Like I said : er begint me meer en meer te dagen ...
    Laatst gewijzigd door INOXROX; 14 augustus 2011 om 08:09 Reden: spelfoutje
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

  8. #528
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    superstoer verhaal man

  9. #529
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    630

    Standaard Ik zei al : d'r begint me meer en meer te dagen ...

    Een post of wat terug zei ik het al . En nu moest ik ineens aan een mooi verhaal denken .
    Wij woonden in Baarn , en Nico Haak ook .
    En z'n zoon , N. jr. zat op motorcross . Sponsor Yamaha , als ik het goed zeg . Dat maakte weer dat zijn vader op een gegeven moment een presentje kreeg van de importeur . Maar dan een ook een behoorlijk dikke .
    Een 500 of zo . En ergens op een mooie dag meende ie even flitsend de tuin bij ons op te crossen .... Ze woonden net verderop .


    Dat ging niet goed , dus . En het eindigde d'r mee dat even later m'n moeder ijs moest halen om om 2 (!) polsen te wikkelen . Controle kwijt : vol op het tuinhuisje !

    Een wereld vent , hoor ! Daar kon je verschrikkelijk mee lachen !
    Het verhaal alleen al dat ie - vroeger in Delft ? - autospuiter is geweest ; terwijl ie kleurenblind was .. Dat mocht ie me keer-op-keer vertellen
    Mochten er iemand meelezen : Sjaan & N .(jr.) : dikke kus !
    Job

    Jullie moeten maar laten weten of jullie op dit soort anekdotes zitten te wachten
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

  10. #530
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.272

    Standaard

    Nico is bijna de bekendste inwoner van Delft.
    Maar zo hebben we ook Peter Tetterroo gehad (TeeSet)

    (en "we" .... ik werk alleen maar in Delft en dat wil ik graag zo houden....)





 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top