Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 63
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Op 2002-04-09 14:28, schreef master G:
    Niet zo lang geleden heb ik een strat getest bij de Feedback Rotterdam en zat ik ook in een testhok ook met een Line 6 versterker. Het zal wel de zelfde zijn geweest.. ik kreeg er in ieder geval wel mooi clean geluid uit.
    He gast, ik zij precies hetzelfde...... :grin:

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Op 2002-04-09 14:28, schreef master G:
    Niet zo lang geleden heb ik een strat getest bij de Feedback Rotterdam en zat ik ook in een testhok ook met een Line 6 versterker. Het zal wel de zelfde zijn geweest.. ik kreeg er in ieder geval wel mooi clean geluid uit.
    hee daar was ik ook. Ik kreeg er inderdaad geen goed geluid uit. De keer daarna ben ik maar in dat glazen hok gaan zitten tussen de echte gitaren toen ik de MM van JP ging testen over een mesa boogie en dat was al een stuk beter :grin:

    trouwens ik vind het een hele slechte keus van hun om die versterker in een testcabine te zetten hij heeft geen goed clean geluid wat wel handig is bij het testen van gitaren en effecten en wie heeft dat ding nou thuis???

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    die boogie bedoel je ?
    IK , IK ,IK !!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    = heerlijk !

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2002
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    256

    Standaard

    Blij te horen dat ik niet de enige ben die 'puzzled' was door de functies van de Line 6.
    Behalve dan die ene virtuoos die het wel lukte om clean geluid te krijgen.
    Maar ja, er zijn ook beginner zoals ik en ik vind het ook geen ideale keuze. Natuurlijk willen ze een goede versterker neerzetten, dan klinken die gitaren extra goed, maar pak dan een solide Marshall ofzo. Met basic functies en niet die Line 6 met al die knoppen.

    Overigens heb ik elders op het forum nog wel eens kritiek gelezen over Feedback. Afgezien van wat kleine puntjes zoals die amp ben ik erg tevreden.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    die line 6 is eigenlijk een effectbak in een amp vorm en je kan nou eenmaal niet verwachten dit meteen naar eigen smaak te kunnen instellen in een half of heel uurtje in een zweet hokkie bij je muziek handel ook mede gezien het feit dat de presets van dergelijke apparatuur meestal zuigen...

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik had eerlijk gezegd eerder door hoe je een goed clean geluid had uit de Line 6 dan uit de Mesa in de exclusive vitrine.......daar zaten allemaal knopkes op zonder uitleg erbij.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2002
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    864

    Standaard

    waarom laten we niet gezellig allemaal leuke briefjes voor elkaar achter in het testhok van de feedback in Rotterdam? lijkt wel alsof iedereen in dat hok komt :smile:

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Op 2002-04-10 08:38, schreef ekkerman:
    die boogie bedoel je ?
    IK , IK ,IK !!!
    nee ik bedoelde de line 6

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ik heb zo'n Behringer V-Amp voor m'n marshall bagger-valvestate hangen en daar krijg ik ook geen goed clean geluid uit (ook niet als ik em direct naar m'n computer link om wat op te nemen). Veel te weinig volume.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top