Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    963

    Standaard DC-3 kopen, redelijke prijs

    Van een goede vriend van mij kan ik een DC-3 van Boss kopen (dat roze pedaaltje). Maar wat is nu een goede prijs?! Ik weet dat ze vrij prijzig zijn als je ze via ebay/marktplaatds moet kopen en wil ga mijn vriend niet bezeiken natuurlijk. Hijzelf heeft er nul komma nul verstand van, want hij speelt geen gitaar maar synthesizer.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Robbert, vul eens aan...

    volgens mij is 75 een zeer redelijke prijs, mits in goede staat. Is ie echt in nieuwstaat, met doosje en boekje erbij (zeer belangrijk voor ons verzamelaars ), denk dan aan 100-110.

    Toch, Robbert?
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    963

    Standaard

    mint condition met boekje, zonder doos.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Laatst ging er op eBay eentje (mint, doosje, handleiding) voor ruim 130 euro weg. Op marktplaats stond er een voor 45!! euro, incl doosje,(vanochtend nog), maar deze advertentie kan ik niet meer vinden. Ze doen normaal volgens mij tussen de 65-85 euro op marktplaats.

    Wat mij wel opvalt is dat ze vaak in behoorlijk goede conditie zijn. Ik heb er weinig gezien die echt afgetrapt waren.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink
    Wat mij wel opvalt is dat ze vaak in behoorlijk goede conditie zijn. Ik heb er weinig gezien die echt afgetrapt waren.
    misschien is t pedaal zo beroerd dat niemand m aanzet en na aankoop opbergt. :razz: :wink:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink
    Wat mij wel opvalt is dat ze vaak in behoorlijk goede conditie zijn. Ik heb er weinig gezien die echt afgetrapt waren.
    misschien is t pedaal zo beroerd dat niemand m aanzet en na aankoop opbergt. :razz: :wink:
    Of mensen kopen er een in het kader van "zeldzaam en duur, dus interessant". Vervolgens geen idee wat ze er mee moeten, dus hup, de kast in. Ik vind het zelf een erg leuk pedaal, maar het is niet bepaald een klassieke warme chorus of zo.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Ik ben het met Speeddemon eens. 75 is netjes, maar wanneer hij boxed is, zou ik er niet meer dan 100 voor betalen.

    Het is typisch een Boss pedaal dat veel in Europa is verkocht, kun je zien omdat ze hier wekelijks op Marktplaats staan, en vrij weinig op EBay.
    Onder de streep.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert
    Het is typisch een Boss pedaal dat veel in Europa is verkocht, kun je zien omdat ze hier wekelijks op Marktplaats staan, en vrij weinig op EBay.
    Op eBay.com zie je ze inderdaad weinig, maar op eBay.de komen ze wel regelmatig langs.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    ...Europa dus



    :-D
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartL
    ...Europa dus
    Klopt, maar je ziet ze dus niet per definitie weinig "op eBay". Hangt er maar vanaf over welke eBay je het hebt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top