Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Hybrid View

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 februari 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    8

    Standaard Welke electrische gitaar voor beginner / gevorderde?

    Ik ben op zoek naar een nieuwe, niet al te dure maar toch goede gitaar. Ik ben onlangs een gitaar uit de BCrich Body Art Collection tegen gekomen, en die vond ik er persoonlijk erg mooi uitzien. Ik heb 'm tot nog toe echter nog niet kunnen bespelen.

    Wat zijn jullie ervaringen met de BCrich gitaren (en dan in het bijzonder deze collectie)? Is dit wat?

    (PS: ik speel hoofdzakelijk metal)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    de bronze en platinum serie zijn slecht...de NJ serie is wel goed voor t geld...

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 februari 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    8

    Standaard

    Zoekende naar meningen over BCrich gitaren op internet, kom ik toch wel erg veel negatieve uitingen tegen.

    Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo heel veel ervaring, en het zou de eerste nieuwe gitaar zijn die ik koop. Ik kan dus wel wat hulp gebruiken.

    Vergeet mijn vorige vraag even. Ik ben op zoek naar een electrische gitaar, bij voorkeur met een wat dunne hals. Zoals eerder gezegd speel ik hoofdzakelijk (death) metal. Dit houd in dat ik er uiteraard een baggervet geluid uit wil kunnen krijgen (v/ riffs) (wat overigens met mijn huidige Aria Pro II RS al heel goed lukt), en ik in de toekomst ook snelle solo's wil kunnen spelen.
    Mijn budget is nog niet helemaal zeker, maar houd het even op max. 600 euro.

    Wat kunnen jullie me aanraden?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    1.253

    Standaard

    heb indd gehoord dat die body art series echt rotzooi zijn, en dat je alleen betaalt voor t plaatje. welk er blijkbaar ook uitzag als een gelakte krant.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    1.253

    Standaard

    jackson warrior, kelly, king v of randy rhoads

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.310

    Standaard

    ziek =[

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    De body art gitaren zijn uit een van de goedkoopste series en dus absolute bagger. Ook is het plaatje er letterlijk op geplakt, dit is in het echt veel minder mooi dan op foto's, het viel me enorm tegen!

    Ik weet niet wat je te besteden hebt, maar voor het geld van een body art kun je veel betere gitaren kopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    227

    Standaard

    Ga 'ns zoeken naar een Ibanez, Jackson of 'n ESP. Die hebben in ieder geval wel wat gitaren in huis met de looks die bij jouw muziek passen. Welke gitaren goed zijn zou ik niet weten, maar op deze site http://www.harmony-central.com/Guitar/ vind je ontzettend veel reviews van allerlei soorten gitaren. Dit is wel een leuke site voor de plaatjes http://www.music123.com .Ibannezjes hebben wel een dunne hals van die andere twee weet ik het niet.

  9. #9

    Standaard

    Wat een zielige stumpert ben je toch

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 mei 2003
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    313

    Standaard

    Man flikker toch op met je foto's! Waar slaat dat nou op? Heb je teveel op ofzo? Help de TS nou ff, en anders flikker je ff op ofzo...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Ik kan me toch nog wel behoorlijk wat dingen en vrouwen voorstellen die ik liever........, ach laat ook maar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top