Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2002
    Locatie
    heiloo
    Berichten
    119

    Standaard

    Ik heb altijd ruzie met mijn vrouw over wie er nu de beste gitarist van de Red Hot Chili Peppers is. Eigenlijk zijn we het nergens over eens. Ikzelf vind John veruit de beste, zij Hillel, maar aangezien die alang dood is, komt Dave op een hele goeie tweede plaats. Zal misschien ook iets met zijn uiterlijk te maken hebben? (vooral de tepelpiercings doen het bij haar erg goed). Wie kan het pleit beslechten?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Dave Navarro is een lul
    Sherman was wel aardig, maar niet echt een pepper, de liedjes waar hij op gespeeld heeft komen me maar vaag voor... geen idee welke dat zijn... owja.. de liedjes op hun slechtste plaat :wink:
    Hillel, dood, Hendrixkopie... wel flink wat mooie riffs geschreven.
    Frusciante... DE BESTE! In iedergeval de meest inventieve van allemaal.

  3. #3

    Standaard

    frusciante rules!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2001
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    500

    Standaard

    volgens mij heb die sherman niet op een plaat meegedaan. volgens mij was die maar heel even mee op tour ofzo.

    nee, maar john is wel de beste ja. en hillel is natuurlijk een oer-pepper, dus die verdiend ook wel respect.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2002
    Locatie
    heiloo
    Berichten
    119

    Standaard

    [quote]
    Op 2002-04-11 15:27, schreef Yorrit:
    volgens mij heb die sherman niet op een plaat meegedaan. volgens mij was die maar heel even mee op tour ofzo.
    Hij heeft de eerste cd ingespeeld maar was gauw vertokken omdat er geen "chemie"was met de overige muzikanten.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb helemaal geen Peppers cd's maar wat ik wel moet meegeven is dat Dave Navarro het meest intense gitaarwerk afleverde (naar mijn idee) en dat John Frusciante duidelijk het meest soul erin weet te leggen, en dan komt het snel al weer op smaak aan wat je in een gitarist zoekt. Die dooie ken ik trouwens niet.......

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2002
    Locatie
    heiloo
    Berichten
    119

    Standaard

    Het gaat mij wat ver om Dave een lul te noemen vond het best wel een goede gitarist ik kom te ontdekking dat ik er nog een vergeten ben te noemen Arik Marshall dit was rond 1992.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    maar die speelt toch niet op een album?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2002
    Locatie
    heiloo
    Berichten
    119

    Standaard

    Klopt hij verving Slovak nadat ie was overleden was dus een soort tussenpaus maar was daarna snel weer weg.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Trouwens, Dave vind ik wel een relnicht met z'n tepelpiercings en doorzichtige hempjes.

    maar Arik heb ik dus nog nooit horen spelen. dus ik weet het niet. als hij snel weer weg was, dan zal hij wel niet zo goed zijn geweest.

    Frusciante is toch wel de ultieme peppers gitarist hoor, en z'n solo werk is ook wel aardig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top