Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30

Discussie: Distortion opname

  1. #21

    Standaard

    die marshall is allesbehalve perfect. Dus behalve dat Wallace geen poep moet praten moet jij het ook uit je oren halen. Er moet een mic voor en dus ook een voorversterker. IIG niet de line out gebruiken. dat klinkt zoasl jij het beschrijft.

    En een betere amp zou echt geen kwaad doen (als je toch niet van buizen houdt, is die flextone echt een uitkomst.) Of zo'n poortje waarmee je direct de computer inkan en dat een versterker simuleerd.

    Glenn

  2. #22

    Standaard re

    Wie denk je verdomme dat ik ben? Heb jij de loterij vandaag gewonnen? Ik in ieder geval niet :evil: . En trouwens, met de lineout werkt best goed, ik heb het nu helemaal voorelkaar...


    Baviaan :x

  3. #23

    Standaard

    O, wat zijn we weer aardig tegen elkaar Hoe heb jij het dan voor elkaar? Alleen de line-out klinkt niet, dus daar heb je iets tussen gehangen. Vertel!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  4. #24

    Standaard

    @Silverfoo; veel plezier met het zwelgen in je ego.

    *Je mag hier at random scheldwoorden richting jouw intelligentie invullen*

  5. #25

    Standaard

    oh en ik denk dat jij een pubertje bent met een gigantisch probleem. Grow up. ik bedoelde het aardig en serieus.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    oh en ik denk dat jij een pubertje bent met een gigantisch probleem. Grow up. ik bedoelde het aardig en serieus.
    haha ok dan.. wel een beetje laat met je reactie hoor! . Daarnaast ben ik al lang geen puber meer, en heb ik niet 1 probleem, maar wel 300... maar daarvoor heb ik een psychiater... Sylvia! Youre the best! And hooray voor anti depressiva :-?

  7. #27

    Standaard

    Ik kan alleen maar hopen dat je geen sociale studie doet.

  8. #28

    Standaard

    Hee, ga eens ergens anders elkaar lopen afbekken, anders gooi ik een slotije op dit topic.

  9. #29

    Standaard re

    guhlenn, lieverd, volgens mij heb ook jij een probleem. Volwassen worden betekend niet alleen maar volwassen worden... het betekend veel meer, dan heb ik geleerd... wil je sylvia`s telefoonnummer? Ze heeft vast nog wel ruimte over.... En trouwens, waarom sociaal zijn in een wereld met allemaal a-socialen zoals jij? Heeft toch geen zin om daar energie in te steken? Maakt je alleen maar moe...

  10. #30

    Standaard re

    guhlenn, lieverd, volgens mij heb ook jij een probleem. Volwassen worden betekend niet alleen maar volwassen worden... het betekend veel meer, dan heb ik geleerd... wil je sylvia`s telefoonnummer? Ze heeft vast nog wel ruimte over.... En trouwens, waarom sociaal zijn in een wereld met allemaal a-socialen zoals jij? Heeft toch geen zin om daar energie in te steken? Maakt je alleen maar moe...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top