Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32

Discussie: Beat it

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Ik heb even mijn versie van beat it op genomen. Door mijn stomme opname apperatuur klinkt alles erg rommelig (zelfs de power akkoorden). Luister maar even, hier heb ik dus mijn vingers op kapot gespeeld net.

    http://www.geocities.com/zabasnl/mp3.htm

    dan kijken bij beat it.

    sebastiaan

    p.s. als de site het even niet doet dan ligt die even plat omdat geocities vindt dat er teveel dataverkeer is dit gebeurt geloof ik al als twee mensen het mp3'tje hebben gedownload. even later doet hij het weer.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Heeft niemand het nog gehoord?? :S

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Hey ik heb even geluisterd. De fragmenten waar fingerpicking in voor kwam klonken over het algemeen erg goed. Jammer dat die solo van Beat It erg slecht was opgenomen. In het begin was ie nog wel te herkennen maar daarna werdt het toch een beetje een brij zeg maar. Hoe lang speel je al?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Ja dat komt door de opname apperatuur, ik kan ook niet precies horen wat ik speel door die ruis en die noten die elkaar gaan overlappen. Ik speel 6 jaar. Ik had ook srv van eric johnson gespeeld. Die klinkt normaal gesproken erg goed maar bij die opname was het geluid zo slecht dat ik hem niet op internet wil zetten (dus moet het wel heel extreem zijn).

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Dat stukje fingerpicking vond je wel goed. Bedoel je die stukjes met tappen of het eind die alternate picking, want fingerpicking komt er niet in voor?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    aardig :0)
    als je dit na 6 jaar doet vind ik het niet zooo geweldig eigenlijk.


    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Echoes op 2002-04-05 21:51 ]</font>

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Maar ik heb mezelf gitaar leren spelen en ik kan ook beter dat laat ik nog wel een keer horen. Je moet even door het slechte geluid heen luisteren er zitten best wel wat leuke dingen in qua atificial harmonics, tappen en alternate picking. Oke de bends heb ik een beetje verwaarloost maar de laatste keer dat ik deze solo speelde was een jaar geleden en ik wist niet meer precies hoe die ging dus dat probeerde ik ter plekke te bedenken.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-04-05 22:06 ]</font>

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Op 2002-04-05 20:22, schreef sebass:
    Dat stukje fingerpicking vond je wel goed. Bedoel je die stukjes met tappen of het eind die alternate picking, want fingerpicking komt er niet in voor?
    Ik bedoel van een van die andere nummers die op je site stonden..

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    ok..was heus niet slecht hoor! en als je het jezelf aan heb geleerd ist een ander verhaal ja :smile:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    er zit een beetje teveel galm in en je laat het riff iets teveel doorklinken terwijl dat juist statacco moet. de solo vind ik wel heel goed trouwens.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top