Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 195

Discussie: RACK PIX

  1. #11
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme
    Mooi spul yoeri!! nog veranderingen in t vooruitzicht?
    Uiteraard :razz: Ik heb nog wat leuk spul onderweg!!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  2. #12
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Analie-G
    Maar euhhhh :

    Hoe gebruik je dit alles nou in combinatie met je EnGL ...??? Je had een Boss ..waar gebruik je die voor ??

    Ik neem aan dat je met je ENGL scheurt ......?

    Hoe aangesloten ....vooral de signaal routing ....???
    Analie-G
    Tussen gitaar en de versterker zitten enkele effecten, die worden geschakeld via een Axess Electronics GRX-4. In de 4 loops van de GRX-4 zitten:

    -GX-700, enkel nog voor wah omdat die midi-controllable is maar ik heb een Teese RMC3 gekocht, volgende week is die er, dan vliegt de GX-700 eruit
    -Mod Pro, voor al de modulatie effecten voor de pre-amp, sommige fx vind ik lekker klinken, anderenniet dus het wordt afwachten en testen of die blijft
    -Boss SD-1 voor een cleane boost
    -Ibanez TS-10 voor lead boost, voor bluesy licks etc.. De SD-1 en TS-10 zullen binnen enkele weken vervangen worden door 1 pedaaltje, een FoxRox ZIM

    De out van de GRX-4 gaat de versterker in en de G-Major hangt in de loop. Verder zit er nog een Furman AR-2306 voltage regulator in.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2003
    Locatie
    Oss
    Berichten
    1.316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Analie-G
    Maar euhhhh :

    Hoe gebruik je dit alles nou in combinatie met je EnGL ...??? Je had een Boss ..waar gebruik je die voor ??

    Ik neem aan dat je met je ENGL scheurt ......?

    Hoe aangesloten ....vooral de signaal routing ....???
    Analie-G

    -GX-700, enkel nog voor wah omdat die midi-controllable is maar ik heb een Teese RMC3 gekocht, volgende week is die er, dan vliegt de GX-700 eruit
    -Mod Pro, voor al de modulatie effecten voor de pre-amp, sommige fx vind ik lekker klinken, anderenniet dus het wordt afwachten en testen of die blijft
    -Ibanez TS-10 voor lead boost, voor bluesy licks etc.. De SD-1 en TS-10 zullen binnen enkele weken vervangen worden door 1 pedaaltje, een FoxRox ZIM
    Ik dacht dat je pas geleden een topic had geopend dat 'het einde is in zicht' heette??? :razz:
    Maar je Line6 er misschien weer uit?? Waarom? En heb je al over die FoxRox ZIM gespeeld of is het afwachten?
    TE KOOP: Warwick Corvette Proline 5-string

  4. #14
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVersteeg
    Ik dacht dat je pas geleden een topic had geopend dat 'het einde is in zicht' heette??? :razz:
    Maar je Line6 er misschien weer uit?? Waarom? En heb je al over die FoxRox ZIM gespeeld of is het afwachten?
    Het einde is in zicht, maar ik heb geen enkel idee hoe ver weg het nog is :razz: De Mod Pro moet ik nog eens helemaal opnieuw tweaken om te bekijken of ik er kan uithalen wat ik wil. De ZIM is afwachten maar met de veelzijdigheid denk ik dat het niet fout kan gaan!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2003
    Locatie
    Oss
    Berichten
    1.316

    Standaard

    Het einde is in zicht, maar ik heb geen enkel idee hoe ver weg het nog is :razz:
    +1 :-D
    TE KOOP: Warwick Corvette Proline 5-string

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Yoeri, die FoxRox wat is dat precies voor een pedaal? Ik ben al heel lang op zoek naar een 'allround' boost pedaal en ben nu aan het overwegen om een Fulltone Fat Boost aan te schaffen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    Kan er niet eens iemand dat rack van Petrucci posten en iets vertellen over schakelingen en aansluitingen en wat waarvoor werkt?
    Waarom heeft hij bijvoorbeeld 2 TC2290's? Backup?
    Lijkt me strak om zoiets te horen.
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    Kan er niet eens iemand dat rack van Petrucci posten en iets vertellen over schakelingen en aansluitingen en wat waarvoor werkt?
    Waarom heeft hij bijvoorbeeld 2 TC2290's? Backup?
    Lijkt me strak om zoiets te horen.
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  9. #19
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
    Yoeri, die FoxRox wat is dat precies voor een pedaal? Ik ben al heel lang op zoek naar een 'allround' boost pedaal en ben nu aan het overwegen om een Fulltone Fat Boost aan te schaffen.
    Chiel,

    de ZIM is eigenlijk een 2-kanaals boost/od-pedaal. Channel A is een boost met volume en drive, channelB heeft volume, drive, een voicing setting met 8 voicings en een Depth om de voicing aan te passen. Elk kanaal heeft een interne EQ. Elk kanaal heeft apart een in en out waardoor ze perfect bruikbaar zijn in een looper. Het pedaal op zich lijkt me al super veelzijdig en dan heb je nog eens de mogelijkheid om andere 'ZIM-cards' aan te schaffen. Hierdoor verander je eigenlijk het kanaal, je kan zo binnenkort een TS-card of een distortion of fuzz card krijgen. Per kanaal een aparte card dus perfect aanpasbaar.

    http://www.foxroxelectronics.com/ZIM%201.html
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
    Kan er niet eens iemand dat rack van Petrucci posten en iets vertellen over schakelingen en aansluitingen en wat waarvoor werkt?
    Waarom heeft hij bijvoorbeeld 2 TC2290's? Backup?
    Lijkt me strak om zoiets te horen.
    Post even een plaatje van het rek. Pertrucci heeft zoveel verschillende rekken dat is echt geen idee heb welke je bedoeld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top