Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41

Discussie: Beroemd worden

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Wie wil dat niet ?

    Stel je wordt van de ene dag op de andere beroemd en wordt vervolgens de hele wereld overgevlogen en geleefd.
    In interviews met bekende goede artiesten lees je vaak dat dat niet meevalt, buitensporig drugs en drankgebruik zijn geen uitzonderingen. Zogezegd de klassieke 3 eenheid Sex, Drugs en Rock en Roll bestaat nog steeds. Laat je je meeslepen in het commerciele circus of bepaal je je eigen strategie.
    Hoe sterk sta je in je schoenen om dat allemaal zelf te bepalen.
    Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen daar doe ik niet aan mee maar dat hebben er meerdere gezegd en die zijn toch bezweken aan de verleidingen.
    Ik zelf ben altijd vrij rustig maar vrees toch dat als ik beroemd was geworden op mijn 20 ste me te buiten zou gaan aan de genoemde 3 eenheid. Nu op mijn 40 ste zal het wel niet zo'n vaart meer lopen en mocht de beroemdheid :smile: toch komen dan zou ik mezelf wel in de hand hebben, maar dat dacht ik van mezelf op mijn 20 ste ook al.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2002
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    256

    Standaard

    Ik geloof niet dat ik beroemd wil worden, ik zou namelijk ten onder gaan aan overmatig toepassen van de door jou genoemde 3 eenheid.

    Dus uit zelfbescherming bedank ik voor de eer.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Maar neem mensen als Kobain, Jeff Buckley en nog aantal namen waar ik nu niet ff op kan komen die de roem niet konden dragen. Vaak is er in de interviews sprake van een overkomen. Voor je het weet maak je deel uit van het circus met alle gedoe er om heen, ben je de draad kwijt en wordt je geleefd. Ieder mens is uniek maar wel met een aantal eigenschappen die elk mens kenmerken.
    Als ik morgen met mijn eigen muziek maken mijn brood zou kunnen verdienen zou ik het toch serieus overwegen maar de consequenties van zo'n keuze zijn niet gemakkelijk te overzien.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Ik zou denk ik wel heel erg opgaan in het beroemd zijn... want ik ben altijd heel trots wanneer anderen mijn "werk" waarderen. enzo... ik zou het wel leuk vinden... en och... Hard drugs zal ik sowieso nooit gebruiken... en tja... voor sex... daar helpt Dila me wel mee enzo :wink:
    Ik denk dat ik er wel heel gewoon onder blijf... maar natuurlijk wel af en toe wel een beetje te keer zal gaan in drugs en drank (en vooral met rock&roll!).

    eigenlijk... wil ik maar heel even beroemd zijn en me dan een beetje terug trekken in het "alternatiecve circuit"...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    ik zou niet echt wereld beroemd willen worden hoor, maar wel een beetje... ik zou me niet zo idioot gaan gedragen enzo.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik gedraag me nu al idioot, dus voor mij zou er niks veranderen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Lijkt me wel relaxt hoor, lekker de wereld rondreizen, concertjes geven, het zal me opzich wel bevallen. Alles lekker gratis, leuke gitaartjes en versterkertjes uitzoeken op kosten van de platenmaatschappij.. Als je thuiskomt zit je lekker in je villa met een enorm zwembad, das helemaal lekker met het weer dat het nu is.. Ferrari'tje of 10 voor de deur :grin: Verder lijkt het me gewoon cool als mensen je muziek goed vinden, dat geeft echt een kick.. Alles beter dan de hele dag op het kantoor rondhangen nietwaar?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    501

    Standaard

    ik zou gewoon blijven wie ik ben! ik bepaal wat er gebeurt hoe ik het doe enz!!...........kan ik makkelijk zeggen want hoef het toch nooit na te komen! :wink:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Op 2002-04-03 12:52, schreef Markie:
    Ik geloof niet dat ik beroemd wil worden, ik zou namelijk ten onder gaan aan overmatig toepassen van de door jou genoemde 3 eenheid.
    Haha :smile:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Op 2002-04-03 17:35, schreef PeArLjAm:
    Lijkt me wel relaxt hoor, lekker de wereld rondreizen, concertjes geven,..... beter dan de hele dag op het kantoor rondhangen nietwaar?
    Mooi gesproken,
    gewoon ervan genieten dat zou het beste zijn, zonder extremen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top