Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard Waar wordt MXR verkocht?

    Waar dus Liefst beetje in mijn regio. Heeft Feedback ze toevallig?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2002
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik heb de 90 en de 100 RI's zien liggen bij "Rockpallast" (????) of zoiets, die hele grote winkel in Den Haag (t.o. Kerk aan de Riviervismarkt, in centrum dus). Ik neem aan dat je niet 181,- neer gaat tellen voor een reissue 100 terwijl je voor nog geen 150,- een scriptlogo van eBay hebt. succes.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Hahaha Rockpalast is dat Duitse muziekprogramma waar ook DVD's van zijn. Je bedoelt Rockpalace denk ik

    En inderdaad ik ga geen 181 Euro neerleggen voor een reissue 100, maar voor de 90 schijnt een hele simpele, maar effectieve mod te zijn om em zo goed als een script te laten klinken. Gewoon R28 weghalen uit het circuit en wonderen worden verricht

    Dus ik dacht als ik nou ergens hier in de buurt een Phase 90 voor onder de 100 Euro kan kopen is het de moeite waard. Anders kan ik em net zo goed bij Musik Produktiv bestellen.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Wave World had ze, maar ja....

    Je gaat ineens wel de modulatie kant op, sash ! Eerst al denken over chorus, nu al over phaser.....begint de vibe te vervelen :razz:

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2002
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sash
    Hahaha Rockpalast is dat Duitse muziekprogramma waar ook DVD's van zijn. Je bedoelt Rockpalace denk ik

    En inderdaad ik ga geen 181 Euro neerleggen voor een reissue 100, maar voor de 90 schijnt een hele simpele, maar effectieve mod te zijn om em zo goed als een script te laten klinken. Gewoon R28 weghalen uit het circuit en wonderen worden verricht

    Dus ik dacht als ik nou ergens hier in de buurt een Phase 90 voor onder de 100 Euro kan kopen is het de moeite waard. Anders kan ik em net zo goed bij Musik Produktiv bestellen.
    Rockpalace dus, zat ik toch in de buurt.....ik kom nooit in dat soort winkels; teveel niks.
    De 100 ed 90 zijn wel heel verschillend. Op www.panicobros.com onder instrumenti (Italianen zijn om een of andere reden dol op phasers) staan goede soundsamples van beiden (en van de 45, mijn favoriet ).
    De constructie van de RI 90 en 100 schijnt slecht te zijn: pluggen en switch aan PCP dus snel kapot. Waarom probeer je niet een oude bloc-logo te vinden op eBAy, lukt ook wel voor 100 euro.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2002
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seymour Paul
    Wave World had ze, maar ja....

    Je gaat ineens wel de modulatie kant op, sash ! Eerst al denken over chorus, nu al over phaser.....begint de vibe te vervelen :razz:
    Erger nog, hij begint ook nog crappy reissue-pedalen te kopen

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Sash, als je al van plan bent 100 euro neer te tellen... waarom dan niet een originele block logo van Ebay, aangezien die geen PCB mounted pots en switch hebben, en geen pots met plastic asjes.
    Grote voordeel: degelijker, en fatsoenlijk true bypass te maken.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Hmm ja das dan wel wat aantrekkelijker. Ik ga m'n ogen open houden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.450

    Standaard

    Wat je ook doet...
    ga niet naar Rockpalace.
    vrij misse winkel!
    ik haal er wel eens plectra...maar dat is het dan ook!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Ik geloof dat ik bij Conijn in Eindhoven ooit MXR pedalen heb gezien, maar dat is misschien een beetje ver weg voor jou.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top