Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 104
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    groningen
    Berichten
    4.699

    Standaard

    @ Wietse, je had al gelijk.......... :razz: Dat hele verhaal had je je kunnen besparen.
    http://www.youtube.com/user/MeanMachineOfficial
    www.meanmachine.nl
    heavy, loud and mean.
    CD: CLEAN UP THE STREETS

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2004
    Locatie
    Koog a/d Zaan
    Berichten
    575

    Standaard

    Wie zegt dat als wij spelen in een kroeg dat wij niet willen betaald worden.. Wij spelen al niet graag in een kroeg.. Vind ik al zo'n rare plek om een optreden te geven...

    Stel je eens voor.. ongedwongen muziek luisteren.. dat wil toch iedereen.. nou, er zijn een hele zoot kraakpanden en kraakcafetjes die graag zoiets willen organiseren.. dan ga ik echt niet aan die krakers vragen (waarvan ik er zelf eigenlijk ook wel 1 ben) van we willen geld zien..
    Dan is het leuk als je een kratje bier krijgt..

    Een vraagprijs is op zich niks mis mee.. maar wij vinden het niet erg om voor niks te spelen.. hangt ook helemaal van de plek af waar je speelt natuurlijk..

    maar goed.. laten we eerlijk zijn.. coveren is gewoon niet creatief en is alleen bedoelt voor feestjes ofzo..

    voor de rest heeft het naar mijn mening weinig met muziek te maken..

    Jesse//

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Min. 400 Euro (ligt aan de afstand) en zo mogelijk 2 kratten hertog jan voor 6 man + 2 man crew.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Wij spelen voor onkosten + bier... meestal omdat we veel festivalletjes van plan zijn te gaan doen.
    Zowieso kan je moeilijk als punkband veel geld vragen omdat je in die scene redelijk snel een sell-out bent.
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  5. #25

    Standaard

    50€ per groepslid per uur.

    Mijn ervaring zegt dat je toch wel iets moet vragen. Als je 'gratis speelt (of enkel onkosten en drank), dan heeft men maar weinig respect voor je.
    Hoeveel keer dat ik al niet meegemaakt dat men tegen een gratis spelende groep na een half uur spelen komt zeggen dat er ermee moeten stoppen? Of dat ze zelfs het geluid afzetten. Echt hatelijk.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
    50€ per groepslid per uur.

    Mijn ervaring zegt dat je toch wel iets moet vragen. Als je 'gratis speelt (of enkel onkosten en drank), dan heeft men maar weinig respect voor je.
    Hoeveel keer dat ik al niet meegemaakt dat men tegen een gratis spelende groep na een half uur spelen komt zeggen dat er ermee moeten stoppen? Of dat ze zelfs het geluid afzetten. Echt hatelijk.
    dikke prijs als je een grote band bent met veel leden , je speelt toch snel een uur of drie minimaal 2 zonder pauzes.
    krijg je weinig optredens met eigen werk of je moet al erg goed en bekend zijn.
    als het maar een 3 mans band is dan valt het mee.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    groningen
    Berichten
    4.699

    Standaard

    Een uur of drie spelen???
    Wij houden het mooi bij een uur. Dan heb je die herrie van ons wel gehoord. Als het echt moet dan kunnen we wel langer. Maar langer dan anderhalf uur wordt er door ons niet gespeeld.
    http://www.youtube.com/user/MeanMachineOfficial
    www.meanmachine.nl
    heavy, loud and mean.
    CD: CLEAN UP THE STREETS

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IndiepoprockJesse

    YADDAYADDAYADDDA.....ik heb zon godschuwelijke tyfushekel aan coverbands.. sorry hoor.. maar ga met jullie lame asses gewoon zelf muziek schrijven!!! En als je dat niet kan.... covers zijn echt het toppunt van niet creativiteit..YADDAYADAYADDA

    Jesse//
    Dit slaat toch echt nergens op. bandleden vinden die samen met jou een bepaalde stijl muziek willen maken zijn zowiezo al moeilijkt e vinden. Daarnaast zijn er ook mensen die gewoon VOOR HUN PLEZIER lekkere nummers met een bandje willen naspelen. En een kroeg is helemaal geen rare plek om op te treden, live klinkt alles toch veel interresanter dan een cdtje, en het publiek beleefd hier ook veel meer lol aan dan een cdtje op shuffle.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    we spelen voor alles en overal .. hoe meer hoe beter, als we soms moeten bijleggen voor een show .. big deal, de andere keer houden we wel weer wat extra over. Hierdoor spelen we gewoon superveel en dat is hetgene dat we willen doen, fuck het geld !! daar werk ik wel voor.

    Marc

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2003
    Locatie
    Middelrode City
    Berichten
    1.204

    Standaard

    €400 voor 6 bandleden + 1 geluidmannetje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sicky61
    'hanx grootvoet!
    Gij Heerscht

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top