Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2001
    Locatie
    Hurdegaryp
    Berichten
    64

    Standaard

    ben beetje nieuwsgierig....gewoon.

    Op moment speel ik practisch de hele dag aangezien ik veel stamina en veel veel nummers moeten kennen voor de "band" die net gevormt (gaat) worden".

    Ik speelde voorheen ongeveer een half uurtje per dag en nu kom ik tot de ontdekking dat dat totaal ontoerijkend is aangezien je eigenlijk pas opgewarmt bent na een half uur spelen......het bevalt me dan ook goed om gewoon stug zolang mogelijk aan een stuk te spelen zonder dat je het gevoel uit je vingers speelt of dat je bang begint te wordne dat je armer eraf gaan vallen....

    anyways ik vroeg me zo es af hoeveel hier gemiddeld worden gespeelt per dag..

    groeten en speelse, Ramses

  2. #2

    Standaard

    Verschilt natuurlijk per dag,
    maar gemiddeld denk ik dat ik uit kom op
    ongeveer een uur per dag.

  3. #3

    Standaard

    Ik ook zo'n uur per dag. Het zou mooi zijn als je met muziek je geld kan verdienen, want dan kan je effe wat langer per dag oefenen, maar helaas is dat voor weinigen haalbaar. Trouwens ik speel drums en gitaar dus ik moet het nog een beetje verdelen ook. Ik kan trouwens wel merken dat sinds ik naast drum ook gitaar ben gaan spelen mijn drummen ook stukken vooruit is gegaan.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.706

    Standaard

    Ik denk dat ik gemiddeld op zo'n 1,5 uur per dag kom. Ook ik heb gemerkt dat een ander instrument kan helpen. Sinds kort bas ik er ook een beetje bij en daardoor heeft m'n gitaarspel al snel een paar kleine extra's gekregen.

  5. #5

    Standaard

    Zoveel als ik kan!!
    Dat is meestal iets van 1,5 uur op een gewone dag en in het weekend de hele dag door..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Hmm ik heb het idee dat ik meer dan gemiddeld speel. Ik speel zeker drie uur per dag en soms ook hele dagen. Tenzij het echt niet mogelijk is maar dan haal ik het na die tijd wel in. Zelfs op vakanties zoek ik gitaarzaken om even te spelen. Ik denk dat ik een guitaraddict ben. Maarja het is in ieder geval niet schadelijk :wink: .

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Genk, België
    Berichten
    1.948

    Standaard

    ik speel zolang als ik zin heb, dit kan verschillen van een kwartier tot een paar uur per dag, het heeft ook veel te maken hoeveel inspiratie ik op dat moment heb.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 december 2001
    Locatie
    Het Anton Piek-achtige Waddinxveen
    Berichten
    574

    Standaard

    Verschilt bij mij ook. De laatste paar dagen druk gehad en niet gespeeld. Vandaag ingehaald. Vaak ongeveer een uurtje, soms korter soms langer. Hangt van de bui, het weer en het gezelschap af :wink:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ik wil niet achterblijven dus verschilt het bij mij ook, maar ik speel ongeveer tussen de 2 a 3 uur per dag.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Gemiddeld zo'n 2-3uur per dag, als ik vrij ben maal twee.
    Gewoon de televisie afschaffen of uitdoen na het journaal en je hebt de hele avond weer tot je beschikking.
    Op vakantie neem ik hem ook mee, met een Korch PX3 en een koptelefoon verveel ik me niet meer als de kinderen weer eens niet mee willen en liever op de camping blijven hangen, vaak zit ik de hele middag in het zonnetje te spelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top