Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Trouble met treble

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    75

    Standaard Trouble met treble

    Ik heb in mijn Warwick Rockbass 2x Hot Jazz elementen ingebouwd van de firma Seymour Duncan. De MEC (actieve) electronica heb ik laten zitten. Alles werkt bijna perfect. Ik kan schandalig veel bass erin draaien, alleen als ik treble erin of eruit draai, merk ik bijna geen verschil?? Ligt dit aan de elementen (ergo hoort dit zo) of is er een probleem met de treble potmeter?

    PS Wat geeft dit forum veel problemen met het plaatsen van een bericht??

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2002
    Locatie
    Delft
    Berichten
    3.845

    Standaard

    het forum is nogal stuk. een nieuw topic kan je het beste eerst als test aanmaken en dan op je eigen topic replyen.

    over je vraag: weet je zeker dat alles goed is aangesloten? Ik kan me niet voorstellen dat SD elementen zou maken waarbij je geen treble kan regelen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AntY
    het forum is nogal stuk. een nieuw topic kan je het beste eerst als test aanmaken en dan op je eigen topic replyen.
    Toch nog even hierover, ik vroeg me al af waarom iedereen een topic met die loze berichtjes begon... :-?

    Als je een topic of reply maakt, en hij verschijnt niet (direct) in het forum, dan kan je ook naar 'profiel' (in bericht van jezelf of de forumindex, niet in de menubalk bovenaan, daarmee wijzig je je eigen profiel alleen), vervolgens op de link 'zoek naar alle berichten van ...' Daar staat je laatste bericht gelijk bovenaan. Een keertje openen, en voila, klaar is Klara!

    Het klinkt iets omslachtiger, maar is het echt niet, en het scheelt een hoop onformatie. Gewoon een tip...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    383

    Standaard

    sorry voor al dit offtopic gelul,
    maar ik gebruik eerst ook een test bericht, en reageer daar vervolgens niet op, maar bewerk dat testbericht vervolgens. nog makkelijker, en het staat beter dan zo'n test berichtje bovenaan.
    [ pearlite.tk ] reinventing metal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top