Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 74
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2003
    Locatie
    Olen
    Berichten
    10

    Standaard Marshall 1959SLP 100 Watt, te koop !

    Superdegelijke éénkanaalsversterker, re_issue van de Jimi Hendrix-versterker. 5 maanden geleden nieuwe svetlana lampen in laten plaatsen en opnieuw laten afstellen. De ideale versterker om rock en blues te spelen. Een juweeltje. Ik moet hem spijtig genoeg verkopen omdat hij te verschillend klinkt met de Powerball van Engl van mijn collega gitarist.
    vraagprijs 1000 euro.

  2. #2

    Standaard

    Hier krijg je veel commentaar op :-D
    Maar omdat je wel een gave bak aanbied, zal ik niet zeuren, ik laat het aan de rest over. Maar het hoort hier niet. Zet hem op gitaarmarkt.nl of marktplaats.nl
    succes.

  3. #3

    Standaard

    Luister wijsneus, dit is een forum om elkaar te informeren of om elkaar te helpen

    niet om je versterkers hier aan te bieden, doe dat hoogstens in je sig. onder je bericht..

    Wij weten echt heus wel wat een marshall 1959 is vriend, ook hoe die klinkt, en ook wel dat jimi ooit op zo'n ding speelde.

    bovendien vind ik je aardig zwak dat jij je versterker verkoopt omdat iemand anders een versterker heeft die anders heeft en dat daarom JOUW versterker niet meer klinkt...

    maar goed, sterkte met het verkopen van je versterker, en koop dan ook maar zo'n amp die eruit ziet alsof ie van een stuk omheining van een concentratie kamp is gemaakt :evil:


    I rest my case

  4. #4

    Standaard

    vraag: vind je die powerball ook mooier dan die marshall? en waarom?

    (ik ben serieus)

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 december 2001
    Locatie
    Oegstgeest
    Berichten
    1.138

    Standaard

    1000 euro??

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    groningen
    Berichten
    4.699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door charlie45
    vraag: vind je die powerball ook mooier dan die marshall? en waarom?

    (ik ben serieus)
    Ah leuk, een Engl versus Marshall discussie. :razz: Heeft dit topic toch nog enig nut. :wink: Ik heb trouwens een Engl en een Marshall. Dus ik doe niet mee.
    http://www.youtube.com/user/MeanMachineOfficial
    www.meanmachine.nl
    heavy, loud and mean.
    CD: CLEAN UP THE STREETS

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Man laat die andere gast gewoon zijn powerball verkopen :-D
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2003
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    bovendien vind ik je aardig zwak dat jij je versterker verkoopt omdat iemand anders een versterker heeft die anders heeft en dat daarom JOUW versterker niet meer klinkt...
    Eh .. ja ! :-D
    de Pulmeester heeft gesproken ..

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2004
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V!N
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    bovendien vind ik je aardig zwak dat jij je versterker verkoopt omdat iemand anders een versterker heeft die anders heeft en dat daarom JOUW versterker niet meer klinkt...
    Eh .. ja ! :-D
    dacht ik ook eigenlijk
    *SiC Handbuilt Effects & Amps*
    also visit http://filters.muziq.be/ for info on (allmost) every effect on the planet!

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2003
    Locatie
    Olen
    Berichten
    10

    Standaard

    oeioeioeioei, lichtgeraakte mensen hier. vooral nielsje. Sorry hé gast, dit forum is voor mij onbekend en vandaar mijn foutieve post. Als je niets beters te doen hebt dan commentaar te geven zwijg dan gewoon. Ik zal mijn versterker wel aanbieden op de juiste plaats.
    Aan de rest : ik vind het zelf pijnlijk dat ik hem moet verkopen, maar momenteel staat de band op de eerste plaats en ik kan mij niet permitteren om twee versterkers te hebben. Om metal te willen spelen op deze versterker moet ik gebruik maken van extra effecten. Ik speel al jarenlang de met metalzone van Boss. Dat klinkt wel goed op de marshall versterker en vooral luid, maar als je dan een powerball ernaast zet merk je toch een overduidelijk verschil. De sound bij de powerball is warmer en het blaast enorm. Bij opnames blijkt ook dat de het geluid van de powerball meer op de voorgrond komt te liggen terwijl de marshall met de metalzone moeite heeft om naar voor te komen. Ik was enorm hard gehecht aan deze versterker en ik kan er niks dan lof over prijzen, maar voor het zwaardere werk zijn er betere alternatieven, volgens mij. Ciao.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top