Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    groningen
    Berichten
    4.699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IndiepoprockJesse
    dat viadukt is absoluuuut niet aantrekkelijk.. een oefenruimte is altijd gewoon met backline, en dan zie ik die fotos dnek ik wat een ouwe troep en daar betaal ik dan zoveel voor..
    Jesse//
    Hoezo is een repetitieruimte altijd met backline??? Waar speel je op het podium dan over????
    http://www.youtube.com/user/MeanMachineOfficial
    www.meanmachine.nl
    heavy, loud and mean.
    CD: CLEAN UP THE STREETS

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2004
    Locatie
    Koog a/d Zaan
    Berichten
    575

    Standaard

    over een backline natuurlijk maar ik bedoel dat een oefenruimte gewoon standaard uitgerust moet zijn met backline..

    Jesse//

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 mei 2002
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V!N
    Bedankt voor de reacties zover, laat ze komen !
    Mijn ervaring met drummers is dat ze toch nooit tevreden zijn met wat er dan ook in de oefentuimte staat en zowiezo hun eigen cymbals en snare meenemen, hi-hatt en basskicks soms ook, of zelfs hun complete drumstel.
    Ookal staat er al een compleet set ! Moeilijk volk ..
    drummers moeilijk volk? nou gitaristen weten er ook van hoor.... ik ben overigens beiden dus kom maar op hahaha!!!! ;-)

    nee laten we wel wezen gitaristen zijn wat dat betreft toch ook steeds bezig met hun geluidjes.... en als je als drummer aangewezen bent op wat er in een oefenruimte staat, domweg omdat steeds een complete kit verslepen teveel werk is, tja......

    enne, je neemt als gitarist toch ook je eigen gitaar mee, ook al zou de oefenruimte beschikken over leengitaren?
    dus dan is het ook niet raar dat drummers ook eigen spul meenemen...

    maar ik kan 2 oefenruimtes vergelijken, en de goedkoopste heeft de beste spullen, dus dat geeft te denken he.....

    succes verder!
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.


    http://www.myspace.com/restlessmoonband

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2003
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    871

    Standaard

    Eens zien, ik neem mijn eigen gitaar mee *PRIK* snoer in de versterker en in ben klaar. *PRIK PRIK* met een pedaal ertussen als er geen fatsoenlijk scheurende versterker staat.

    De drummer begint dan aan het rituele opruimgehannes en gezanik over het drumstel wat er al mooi voor hem of haar klaarstond. *SCHROEF SCHROEF SCHROEF* *SCHUIF SCHUIF SCHUIF* *SCHROEF SCHROEF SCHROEF* *ETC ETC ETC*

    Maar joh ! Ik kom jullie juist tegemoet met mijn plan om een half stel neer te zetten, dat scheelt weer opruimgehannes (en geschroef).



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urezna
    maar ik kan 2 oefenruimtes vergelijken, en de goedkoopste heeft de beste spullen, dus dat geeft te denken he.....
    Ja, vooral wat die spullen zijn en de huurprijzen !
    moeilijk volk
    de Pulmeester heeft gesproken ..

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2003
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    871

    Standaard

    En de geluidstest is gisteren niet doorgegaan, ik lig nog te erg in de kreukels.

    Blijf kijken voor meer spannende avonturen.
    de Pulmeester heeft gesproken ..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top