Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 februari 2004
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    304

    Standaard Lessen in Zoetermeer?

    Vroeger heb ik les gehad bij Coda in Zoetermeer. Kreeg daar les van Waldi.

    Nu is die zaak weg, waarschijnlijk failliet.
    Weet iemand een goed adres voor gitaarlessen in Zoetermeer?

    Of weet er iemand toevallig wat er met die Waldi is gebeurt?

    Bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Was Waldi de eigenaar ?
    Die frobelt wat met stichtingen met muziek voor gehandicapten en treedt vnl. akoustisch op.
    Ik heb les bij Marcel Singor, ligt een beetje aan de stijl die je wilt spelen, Marcel is een echte rock gitarist, hij geeft prive les (20 euro/uur)

  3. #3

    Standaard Re: Lessen in Zoetermeer?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door semt-x
    Weet iemand een goed adres voor gitaarlessen in Zoetermeer?
    Als 't ook Delft mag zijn, weet ik 'r nog wel een.

    Groeten, Ed.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Even een oud topic reanimeren .

    Ik zoek ook les in Z-meer, vooral blues georienteerd.
    Heb Singor een paar maanden geleden geld, toen zat ie vol en nu ben ik zijn nummer kwijt...
    Rock on amigos!

  5. #5

    Standaard

    CKC Zoetermeer, Kim Wijsbeek en Sjaak van Vugt geven daar les. Ook zijn er zat particuliertjes te vinden in Zoetermeer. Ik doe het soms als hobby, maar dan alleen echte beginners, want ik ben zelf ook nog geen gitaargod.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
    CKC Zoetermeer, Kim Wijsbeek en Sjaak van Vugt geven daar les. Ook zijn er zat particuliertjes te vinden in Zoetermeer. Ik doe het soms als hobby, maar dan alleen echte beginners, want ik ben zelf ook nog geen gitaargod.
    Ik heb op de CKC website ook wel gekeken, maar vond het erg duur (meer dan 1000 euri per jaar). Dat is helaas te veel voor mij. Dus ben ik dan aangewezen op de groepslessen en heb dan eerlijk gezegd geen idee wat ik dan kan verwachten. Kom ik dan in een bluesklasje ofzo? En zijn die docenten ook een beetje into blues/rock? Wie heeft er ervaring met gitaarles op het CKC?
    Wat wel gaaf is aan CKC is natuurlijk dat je snel in contact komt met andere muzikanten, lijkt me.

    Oh ja: hoe zit het met leeftijd. Zitten er meer 30ers, of ben ik dan de enige?
    Laatst gewijzigd door rocker_71; 19 oktober 2006 om 14:00
    Rock on amigos!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
    Ik heb op de CKC website ook wel gekeken, maar vond het erg duur (meer dan 1000 euri per jaar). Dat is helaas te veel voor mij. Dus ben ik dan aangewezen op de groepslessen en heb dan eerlijk gezegd geen idee wat ik dan kan verwachten. Kom ik dan in een bluesklasje ofzo? En zijn die docenten ook een beetje into blues/rock? Wie heeft er ervaring met gitaarles op het CKC?
    Wat wel gaaf is aan CKC is natuurlijk dat je snel in contact komt met andere muzikanten, lijkt me.

    Oh ja: hoe zit het met leeftijd. Zitten er meer 30ers, of ben ik dan de enige?
    Mja je zal in een groepsles niet alleen blues krijgen. Ik heb nu de mazzel dat ik dat wel heb omdat het de rest nix uitmaakte. En er zitten ook ouderen op les hoor, letten ze altijd wel op. En privéles is duur ja, maar dat komt ook omdat de gemeente daar niet aan meebetaalt geloof ik. De docenten zijn beide wel te porren voor een potje blues, zekerweten. Het vervelende is dat je wel op het volgende seizoen moet wachten, gaat per schooljaar. Verder zit er in Meerzicht nog een goedkopere muziekschool, als je wilt kan ik daar wel de info over vragen bij een vriendin van me.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
    Even een oud topic reanimeren .

    Ik zoek ook les in Z-meer, vooral blues georienteerd.
    Heb Singor een paar maanden geleden geld, toen zat ie vol en nu ben ik zijn nummer kwijt...

    www.marcelsingor.com of op www.myspace.com/marcelsingor

    via een mailtje kun je hem wel bereiken

  9. #9

    Standaard

    in Belgiië is het toch goedkoper hoor

    ik betaal 126 euro voor een jaar notenleer (saai) en elektrische gitaar (blues, jazz, rock en funk gericht). vanaf volgend jaar komt daar ook nog samenspel bij en valt de notenleer weg

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    29

    Standaard

    Wat jij zoekt is inderdaad privéles bij een docent.
    Er zijn er wel een aantal in Zoetermeer.
    Bijvoorbeeld Marcel Singor.
    Kijk ff in de telefoongids
    "Marshall's what I've always used and probably always will. Anything that consistent you don't **** around with." - Slash


    Gear:

    Hagstrom Super Swede (original model)
    Marshall JCM 900 50Watt 4501
    Boss ME-50
    Dunlop Jimi Hendrix JH1 Wah-Wah

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top