Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Of vraag bij een muziekwinkel... Bij mn muziekwinkel kon ik een hele lijst krijgen met privedocenten van gitaar tot blokfluit, van percussie tot viool.
    Meeste gitaar, though
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  2. #12

    Standaard

    IK heb in zoetermeer een half jaar les gehad van Sjaak van vugt (ofzo) en nog zo'n zelfingenomen gitarist. Ze letten alleen op zichzelf en met 30 mensen is gitaarles g even ook erg moeilijk. Ze lieten het er gauw bij hangen. Groepslessen zijn niet echt ene goeie optie bij het CKC. De groepen zijn vrij groot. Prive is waanzinnig duur.

    Ik ben voornamelijk acoustisch bezig en dan redelijk de spaanse kant uit. Misschien kunnen we elkaar iets leren ofzo...

    Peter

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door death_leprosy
    IK heb in zoetermeer een half jaar les gehad van Sjaak van vugt (ofzo) en nog zo'n zelfingenomen gitarist. Ze letten alleen op zichzelf en met 30 mensen is gitaarles g even ook erg moeilijk. Ze lieten het er gauw bij hangen. Groepslessen zijn niet echt ene goeie optie bij het CKC. De groepen zijn vrij groot. Prive is waanzinnig duur.

    Ik ben voornamelijk acoustisch bezig en dan redelijk de spaanse kant uit. Misschien kunnen we elkaar iets leren ofzo...

    Peter
    bedankt voor al jullie reacties!
    Heb inmiddels een geschikte docent gevonden. Niet in Z-meer, maar in Den Haag. Het is trouwens Luca, geen onbekende op deze site (Lucky)

    Ben tot nu toe erg tevreden over hem, is niet iemand die alleen op zichzelf let, maar juist heel veel op mijn spel.

    Bedankt voor je aanbod Peter, maar de Spaanse kant ligt mij niet zo..
    Rock on amigos!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door death_leprosy
    IK heb in zoetermeer een half jaar les gehad van Sjaak van vugt (ofzo) en nog zo'n zelfingenomen gitarist. Ze letten alleen op zichzelf en met 30 mensen is gitaarles g even ook erg moeilijk. Ze lieten het er gauw bij hangen. Groepslessen zijn niet echt ene goeie optie bij het CKC. De groepen zijn vrij groot. Prive is waanzinnig duur.

    Ik ben voornamelijk acoustisch bezig en dan redelijk de spaanse kant uit. Misschien kunnen we elkaar iets leren ofzo...

    Peter
    Groepslessen zijn dus ECHT niet met 30 mensen tegelijk. Ik weet niet wat voor een les jij hebt gehad... Ik heb groepsles van Kim Wijsbeek en we mogen zelf kiezen wat we willen leren, en hij komt ook veel met ideeën. De groep waarin ik speel bestaat ui slechts 3 personen in plaats van jou 30 personen. Ik vind het CKC wel degelijk een goede oplossing.

  5. #15
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2008
    Locatie
    079
    Berichten
    1

    Standaard

    jongens, zijn er ook mensen die elektrische gitaarlessen volgen in zoetermeer? Het liefst in kleine groepen, en weet iemand wat de prijs hiervoor ong. is?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380
    Rock on amigos!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Geeft onze eigen future2future geen les?

  8. #18

    Standaard

    Om deze topic nieuw leven in te blazen: Sinds kort is er een serieuze optie om gitaarlessen te volgen bij:

    Guitarmate voor gitaarlessen in Zoetermeer. Aan de Willem Dreeslaan 34

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    273

    Standaard

    Ik heb privé les op het CKC(20 minuten per week) voor 700 euro per jaar. Niet van mijn buurman, Kim Wijsbeek Het is gewoon prima les en als je zelf veel initiatief toont zal je ook veel vooruitgang boeken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top