Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2002
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    256

    Standaard

    Kane heeft zo'n CD gemaakt met alleen U2 nummers. Ik vind het dus echt 3x niks.
    Alsof ze denken dat ze beter kunnen spelen en daarom maar alle nummers moeten overdoen.

    Het klinkt ook gewoon niet goed.

    Wat vinden jullie?

  2. #2

    Standaard

    Mee eens, volgens mij hebben ze niet eens de moeite genoomen om de gitaarpartijen van the edge ook maar enigszins te bestuderen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Ben ik het mee eens, het klinkt niet echt ergens naar inderdaad. Laat ze zich lekker bezighouden met hun eigen matriaal dat kan af en toe nog wel eens goed klinken..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    ik vind het wel mooi hoor, ze deden het echt goed. maar waarom begin je daar nu over das al hardstikke lang geleden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2002
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    256

    Standaard

    Op 2002-03-29 20:26, schreef Dila:
    ik vind het wel mooi hoor, ze deden het echt goed. maar waarom begin je daar nu over das al hardstikke lang geleden.
    Woehaaa Dila! Nou lig ik echt in een deuk, je hebt mijn dag goedgemaakt. Leuke grap om te zeggen 'waarom begin je er nu over? Het is lang geleden'
    Dat zelfde geldt ook voor alle berichten over Kurtje!!!!!!!!hahaahahaa

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    tjah..we moeten het ook maar niet meer over Jimi hebben..da's wel hele erge geschiedenis :0))

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    Op 2002-04-02 12:38, schreef Markie:
    Op 2002-03-29 20:26, schreef Dila:
    ik vind het wel mooi hoor, ze deden het echt goed. maar waarom begin je daar nu over das al hardstikke lang geleden.
    Woehaaa Dila! Nou lig ik echt in een deuk, je hebt mijn dag goedgemaakt. Leuke grap om te zeggen 'waarom begin je er nu over? Het is lang geleden'
    Dat zelfde geldt ook voor alle berichten over Kurtje!!!!!!!!hahaahahaa
    hahaha you really got me now...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2002
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    256

    Standaard


    [/quote]

    hahaha you really got me now...
    [/quote]

    Zolang we lol hebben op dit forum zit het goed, toch? :smile:

    Maar je hebt wel gelijk. Het beste wat ik misschien met die Kane-U2-cd kan doen is: negeren!

    Maar ja, je wilt je frustraties toch ergens kwijt en hop, dan surf je naar het forum.

    :wink:


  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    501

    Standaard

    ik vind dat ze dat absoluut goed deden! maar dat blijft een mening en iedereen heeft een andere!!

    wat alleen nergens opslaat is dat je het belachelijk vind dat ze dat us ff over moesten spelen!
    dat ging nl uit van de marlboro flashback tours, en dat is er opgericht om eens als artiest in de huid van een andere artiest te kruipen, de je erg bewonderd!! dus ze hadden het volste recht dat na te doen!
    ik vind dat een leuk project, zo hoor je dat een artiest veel meer kanten heeft!!!!!!!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    ja ik ben het met suzanne eens... de marlboro flashbacks zijn gewoon cool enzo. het is toch heel leuk om nummers te spelen van een band die je heel goed vind?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top