Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Marshall AVT 275

  1. #1

    Standaard Marshall AVT 275

    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Zo ja, zou hij geschikt zijn voor metal?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    tja, wat kan je erover zeggen. ik heb hem laatst getest (de stack versie, 150 watt, maar zal wel niet veel anders zijn) en ik vond het echt niets.
    vreselijke sounds en klote FX`s

    metal kan je er natuurlijk op spelen. of je het vind klinken is wat andesr. als je altijd al op een 20 watt gorilla ampje speelt is dit natuurlijk vet. als je al wat verder kijkt, merk je dat dit niets is. zeker niet voor die hoeveelheid geld. ik zou er met een boog omheen lopen als ik jou was. als je je zo`n dure amp kan veroorloven is het aan te raden verder te gaan kijken. ik heb zat betere amps voor minder gezien en gehoord.

  3. #3

    Standaard

    Ok bedankt

    Ik heb ondertussen wat anders gevonden.
    Een Peavey 'Bandit' 100W. Ik heb gehoord dat Peavey goed metalgeluid produceerd, klopt dat?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    daar heb ik geen ervaring mee, sorry. zoek ff op het forum, of hoop dat er iemand reageerd met verstand van zaken

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    bandit is een geweldige amp, zeker voor metal, al moet je hem wel goed afstellen anders word het geluid schel. maar je moet ook zelf eens wat proberen.

  6. #6

    Standaard

    peavey -> veel geluid, kut kwaliteit


    ga dan voor een Marshall Valvestate 100 combo, ik weet er nog 1 te koop in zeer goede staat. voor 450 (vraagprijs)
    Only a Gibson is good enough

    gear page: http://community.webshots.com/user/mr_brownstone

  7. #7

    Standaard versterker peavey banditt

    Het is een bewezen feit dat marshall valvestates steeds minder gebruikt worden in repetitieruimtes. Ze kiezen dan eerder voor fender roc pro en de PEAVEY banditt. die gaan gewoon veel langer mee!

    Beste Metallica-fan, die banditt is een goede versterker, veel betrouwbaarder dan die Valvestates. Het enige nadeel met dit soort versterkers is dat ze vrij schel klinken. Dit ligt voornamelijk aan die goedkope kutspeakers die ze erin zetten.

    Als je ergens die peavey banditt kunt krijgen, moet je dat voor jouw stijl muziek maken en (laag budget), zeker voor die versterker kiezen. Maar zet er dan wel een celestion vintage 30 speaker in. En dan wil die versterker ZEKER wel klinken!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top