Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 64
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
    Ga weg man, niet hier, niet hier in Haarlem en omstreken. Ik heb dat woord nog nooit, maar dan ook nog nooit in de krant gelezen, of op straat gehoord. Dat is absoluut niet een heel normaal woord.
    Google:

    Haarlems Dagblad
    ... dat de verdachte als veelpleger wordt gekenschetst. ,,een allerlaatste kans
    voor deze verdachte? ... 2005 Haarlems Dagblad. Alle rechten voorbehouden ...
    www.haarlemsdagblad.nl/Pagina/ 0,7100,10-1-6456--1599427-1488--,00.html - 65k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's
    Laatst gewijzigd door Trocar; 18 maart 2006 om 19:31
    High Art Through Sheer Incompentence

  2. #52
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    oh mijn god...

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    hahah een fan?

    Verslaving word tegenwoordig gekenschetst als een sociaal fenomeen, en daarom valt koffie er niet onder (je moet wel heel veel drinken om van je uitkering je koffieverslaving niet te kunnen onderhouden). MAar de ontwenningsverschijnselen zijn er wek degelijk (hoofdpijn in het wekend na het uitslpaen anyone? ongerelateerd aan zuipen dan he...)

    En de meest verslavende drug is , jawel, nicotine. (je zou heroïne zeggen, but no... ) Hoera!
    ik heb mensen in mijn omgeving harder zien gaan op koffie dan op coke en dat meen ik vrij serieus...
    pokkel'n

  4. #54
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
    ik heb mensen in mijn omgeving harder zien gaan op koffie dan op coke en dat meen ik vrij serieus...
    Wat heb jij voor mensen in je omgeving?

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    En wat voor coke drinken ze?



  6. #56

    Standaard

    Tja, als de coke te heet gezet is...

  7. #57

    Standaard

    oh gast, laat je niet zo ken(schets)en.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomazz
    Jongen wat voor huilebalk ben jij eigenlijk, en waarom kom je daar nu pas mee aanzetten als het vorig jaar gebeurd is. Trouwens vind je het niet wat laag van jezelf dat je hen beschuldigt zonder bewijzen? Als je het dan toch zo zeker bent waarom heb je dan gewoon geen aangifte gedaan bij de politie lijkt me logischer dan na een half jaar die gasten wat zwart te maken op een forum vind je niet? Sorry normaal geef ik geen zo'n reacties maar dit vind ik wel wat laag bij de grond.
    + 1
    Ik denk wel dat je als band aan andere dingen denkt als je moet gaan optreden, bovendien stellen die gasten hun gear niet eens zelf op. Diefstal is een strafrechterlijk vervolgbaar feit, waarvoor de dief zelf vervolgd wordt, of je zou moeten gaan bewijzen dat er medeplichtigheid is , of dat het in opdracht van hun ' baas' is gebeurd.
    Ik ken die band niet eens, maar ik heb zelf op tientallen grote festivals gespeeld: tussen roadies is het altijd wat duwen en trekken, meestal blijft het vriendelijk, maar soms wordt het ' als je je nu niet rept dat je rommel hier weg is, gooi ik het bij het vuilnis'.
    Trouwens met de grote acts-meestal met de grootste ervaring- heb je geen last, de kleintjes daarentegen zijn meestal zo vol van zichzelf dat ze geneigd zijn om eerst een feestje te bouwen, de rest wordt uit het oog verloren.
    Waarschijnlijk eigen schuld ( dikke bult)

  9. #59

    Standaard

    jemig steek een gitaar in je kont zeg... mn favo band afkraken..

  10. #60

    Standaard

    Wat zitten jullie nu te reageren op een topic dat al 5 jaar oud is?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top