Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 64
  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JCG
    Ik heb nog nooit van iemand gehoord die een hoer werd om zijn dagelijkse bakkie koffie te krijgen. Jij wel?
    Heeft misschien ook met de prijs en verkrijgbaarheid te maken??

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Heeft misschien ook met de prijs en verkrijgbaarheid te maken??
    Denk eerder aan het verschil van ontwenning verschijnselen tussen bijvoorbeeld heroine en caffiene.
    Ik heb nu al 6 dagen geen koffie op, natuurlijk heb ik wel zin in een lekker bakkie. Maar het is niet zo dat ik de hele dag alleen maar aan koffie kan denken. Maar als ik verhalen hoor van junkies zijn ze de hele dag bezig met hun verslaving.

  3. #43
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JCG
    Denk eerder aan het verschil van ontwenning verschijnselen tussen bijvoorbeeld heroine en caffiene.
    Ik heb nu al 6 dagen geen koffie op, natuurlijk heb ik wel zin in een lekker bakkie. Maar het is niet zo dat ik de hele dag alleen maar aan koffie kan denken. Maar als ik verhalen hoor van junkies zijn ze de hele dag bezig met hun verslaving.
    Ik ben net gestopt met mijn caffeine verslaving, de eerste dag ging het wel. De tweede werd ik koortsachtig en krijg ik koude rilling afgewisseld met het gevoel dat ik in de woestijn lag. De derde begon ik echt last te krijgen van braken en diaree terwijl ik als een zielig hoopje in de hoek lag te bibberen. Zo ging het dagen achtereen, nu is het over, ik ben weer koffie gaan drinken.

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steeph
    Pas op voor Millionaire!

    Vorig jaar hebben wij in Rdam opgetreden met de belgische millionaire. Nadat wij klaar waren moesten zij hun spullen opbouwen. Mijn standaard met Gibson gitaar hadden ze voor het makkelijke even tussen het publiek gezet (!!!???) en vanonze andere gitarist hebben ze zn standaard en van de bassist een snoer gejat! Met andere woorden...Beter dat ze het heel erg goed gaan doen en heel beroemd worden, want dan is het alleenmaar stoer om dit verhaal te vertellen!
    Jongen wat voor huilebalk ben jij eigenlijk, en waarom kom je daar nu pas mee aanzetten als het vorig jaar gebeurd is. Trouwens vind je het niet wat laag van jezelf dat je hen beschuldigt zonder bewijzen? Als je het dan toch zo zeker bent waarom heb je dan gewoon geen aangifte gedaan bij de politie lijkt me logischer dan na een half jaar die gasten wat zwart te maken op een forum vind je niet? Sorry normaal geef ik geen zo'n reacties maar dit vind ik wel wat laag bij de grond.

  5. #45

    Standaard

    hahah een fan?

    Verslaving word tegenwoordig gekenschetst als een sociaal fenomeen, en daarom valt koffie er niet onder (je moet wel heel veel drinken om van je uitkering je koffieverslaving niet te kunnen onderhouden). MAar de ontwenningsverschijnselen zijn er wek degelijk (hoofdpijn in het wekend na het uitslpaen anyone? ongerelateerd aan zuipen dan he...)

    En de meest verslavende drug is , jawel, nicotine. (je zou heroïne zeggen, but no... ) Hoera!

  6. #46
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    hahah een fan?

    Verslaving word tegenwoordig gekenschetst als een sociaal fenomeen, en daarom valt koffie er niet onder (je moet wel heel veel drinken om van je uitkering je koffieverslaving niet te kunnen onderhouden). MAar de ontwenningsverschijnselen zijn er wek degelijk (hoofdpijn in het wekend na het uitslpaen anyone? ongerelateerd aan zuipen dan he...)

    En de meest verslavende drug is , jawel, nicotine. (je zou heroïne zeggen, but no... ) Hoera!
    pardon?

    tien tekens

  7. #47

    Standaard

    kenschetsen

    [regelmatig werkwoord]
    1. beschrijven wat voor soort mens iemand is
      vb:je kunt haar kenschetsen als een aardig en hulpvaardig persoon
      synoniem: karakteriseren
    regelmatig werkwoord: ken-schet-sen ik kenschets
    jij/u kenschetst
    hij/zij kenschetst
    wij/zij/jullie kenschetsen
    ik/jij/u/hij/zij kenschetste
    wij/zij/jullie kenschetsten
    hij heeft gekenschetst

    [Is volgens mij niet exclusief om mensen te beschrijven]
    Laatst gewijzigd door Trocar; 18 maart 2006 om 19:06
    High Art Through Sheer Incompentence

  8. #48
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    krijg nou wat, wordt dat woord ook in Nederland gebruikt of slechts in België?

  9. #49

    Standaard

    Dit is een heel normaal Nederlands woord.
    High Art Through Sheer Incompentence

  10. #50
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Ga weg man, niet hier, niet hier in Haarlem en omstreken. Ik heb dat woord nog nooit, maar dan ook nog nooit in de krant gelezen, of op straat gehoord. Dat is absoluut niet een heel normaal woord.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top