Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 64
  1. #1

    Standaard

    Pas op voor Millionaire!

    Vorig jaar hebben wij in Rdam opgetreden met de belgische millionaire. Nadat wij klaar waren moesten zij hun spullen opbouwen. Mijn standaard met Gibson gitaar hadden ze voor het makkelijke even tussen het publiek gezet (!!!???) en vanonze andere gitarist hebben ze zn standaard en van de bassist een snoer gejat! Met andere woorden...Beter dat ze het heel erg goed gaan doen en heel beroemd worden, want dan is het alleenmaar stoer om dit verhaal te vertellen!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Die cover van Sonic Youth is echt vet die ze spelen.. heheh.. :smile:
    Maar bedankt voor de waarschuwing, ik denk alleen niet dat ik ooit naast ze op het podium zal staan. Maar mocht het gebeuren zal ik er op letten.. en een snoer van hen jatten :wink:

  3. #3

    Standaard

    Beter! Jat dan ook direct ff een gitaar standaard en zet zn gitaar op een plek waar je niet wil dat je gitaar neergezet wordt!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Hehe, ja, voor zulke dingen is deze rubriek wel zinvol, dat is wel waar op zich.

  5. #5

    Standaard

    stuur die band naar een of ander vies duister blackmetal optreden waar ze alle clichés waarmaken en Millionaire slachten ipv een geit :evil:

  6. #6

    Standaard

    Op Werchter heeft Tim van Hamel van Millionaire zijn eigen gitaar (Fender Tele) verrot geslagen in het drumstel wegens frustratie. Ze hadden namelijk technische panne en konden maar een half uur spelen in plaats van een uur.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2002
    Locatie
    Didam :dance:
    Berichten
    3.397

    Standaard

    hahahaha LOL :grin:

  8. #8

    Standaard

    wat een kneuzen, jammer gewoon
    als je techinische problemen hebt helpt het niet om je gitaar te mollen (duhh)

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Waarschijnlijk waren het toch gejatte spullen. Hij was zijn bewijsmateriaal aan het vernietigen. Haha.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    lol

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top