Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard

    Hallow,

    Omdat mijn verzameling gitaren nu echt iets begint te worden ben ik op zoek naar een mogelijkheid om D'Addario snaren (.011) per tien of twaalf tegelijk te kopen (een familiepakje :smile Weet iemand waar ik die in NEDERLAND kan bestellen en hoeveel ze kosten. Het enige wat ik tot nu toe heb gezien zijn adressen die "Shipping in USA only" doen en dat zuigt :sad:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Op de vintage gitaar beurs in Veenendaal kun je ook altijd snaren kopen per dozen. En niet duur ook. Nu weet ik niet of daar D'addario ook bij zit.
    Heb je al gevraagd bij je locale dealer??

  3. #3

    Standaard

    gewoon te koop bij elke muziek boer.

  4. #4

    Standaard

    Jaha, duh, 'tuurlijk ben ik al bij onze locale muziekboer geweest maar die telt ook als een boer. Doosje van twaalf sets kost gewoon 12 keer 19 piek dus dan zie ik even niet het voordeel van een familiepakje :sad:

  5. #5

    Standaard

    Bij de lokale muziekwinkel hier in D'chem willen ze vanaf 20 pakjes korting geven, maar hij verkoopt ze los ook al voor de inkoopprijzen (iig bij mij) :smile:

    Groeten,

    Niels

  6. #6

    Standaard

    oh nou als ik en doos (10 setjes) dan krijg ik er 2 setjes gratis bij.

    ik geloof dat elke muziek boer dit wel moet weten die actie is altijd normaal bij d,adario

  7. #7

    Standaard

    http://www.music123.com
    geen ervaring mee maar ze sturen wel door de hele wereld (via UPS... wel duur)
    dan zijn de snaren goedkoop maar de verzendkosten zijn misschien meer dan de snaren :grin:

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Iedere rechtgeaarde muziekhandelaar zal korting verlenen als hij een doos slechts hoeft door te schuiven.Als hij dat niet doet zou je je af moeten vragen of hij dus overal teveel voor vraagt.
    BTW D`Addario verkoopt ook doosjes met 5 sets er in. Ik kocht zo`n doos voor f85,- of iets in die richting i.p.v. 5 x 19,-.
    Te koop bij o.a. Casa de Gitara in Borne.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 september 2001
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    162

    Standaard

    Je kan ze kopen in Lelsystad bij intermusica, ik koop altijd mn snaren daan, ook van d'addario

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 september 2001
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    162

    Standaard

    Ok, nu zonder fouten,
    Ik koop mijn snaren in Lelystad altijd bij Intermusica. Ik denk dat als je ze daar kan kopen dat je ze ongeveer overal wel kan kopen.

    Reindah

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top