Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard

    laatst gezien, iemand die erop speelde
    Jaybeez geloof ik.. duur merk? Godin??

  2. #2

    Standaard

    Is een Canadees merk, maakt ook akoestische gitaren onder de merknaam, Seagull en Simon&Patrick. Goede prijs/kwaliteit.

    http://www.godinguitars.com/

  3. #3

    Standaard

    Heb Robert Godin een paar jaar terug ontmoet op een Music en Harmony. Aardige gast. Weet erg veel van mooi hout.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Godin..heb er in de bieb vanmiddag heel wat goeds over gelezen. Héél wat goeds. Dus eh, als je daarmee een leuke koop kunt versieren; doen!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2002
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    429

    Standaard

    Goede gitaren, met een aparte constructie ( klankstaafjes van metaal onder het bovenblad bij een bepaalde serie). Geen doorsnee gitaar dus. Ik heb weleens gehoord, dat er bij Godin 'maandagmorgen' gitaren in de productie te vinden zijn. Wel uikijken, dus. Maar dat is altijd een goed advies.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2002
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    429

    Standaard

    Goede gitaren, met een aparte constructie ( klankstaafjes van metaal onder het bovenblad bij een bepaalde serie). Geen doorsnee gitaar dus. Ik heb weleens gehoord, dat er bij Godin 'maandagmorgen' gitaren in de productie te vinden zijn. Wel uikijken, dus. Maar dat is altijd een goed advies.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Robert Godin is ook de vader van de vermaarde Seagull gitaren.

  8. #8

    Standaard

    Evenals de vader van Simon & Patrick gitaren

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    28 mei 2002
    Locatie
    Bilthoven
    Berichten
    63

    Standaard

    Ik heb een Godin Artisan ST Limited edition. Dijk van een gitaar. Kan dus de goede dingen alleen maar onderstrepen. Had, voor ik deze kocht, van alles in mijn handen gehad. Fender (Brrrrrr), Yamaha (Mwahhhh), Epiphone (Lekker gitaren), Ibanez (Alleen de duurdere) Toen kreeg ik deze in handen..... 2 x coil 1 x Humbucker. Gitaar is voorzien van een Coil splitter en Lock-nuts. Geluid is magnifiek. Dus: als je er een op de kop kan tikken... Doen! Vorig nieuw jaar gekocht voor 1499,- guldens. Staat nu te koop bij Kees Dee voor ik geloof 2600,- guldens........ Tweedehands dus! Goede koop gedaan???!! Dacht zelf van wel.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top