Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: www.nedertabs.nl

  1. #11

    Standaard

    Als je die in nedertabs.nl vorm wilt zetten dan plaats ik ze met plezier op de site. Nedertabs.nl formaat? Ik zal het je uitleggen. Alle tabs op nedertabs.nl zien er hetzelfde uit. Dat betekent dat er bijvoorbeeld altijd de accoorden bij staan, de naam van de maker etc. Ik zal je een txt bestandje mailen waarin het formaat staat. Je kan deze dus simpelweg invullen. Wil je een voorbeeldje van een ingevulde tab dan kun je dus gewoon op nedertabs.nl kijken. Sowieso van te voren al bedankt.

    Gr. W.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    191

    Standaard

    ok ze zijn verstuurd maar zijn er nog liedjes die je getabt wil hebben?

  3. #13

    Standaard

    Fantastisch! Ik zet ze meteen online. En er zijn zeker tabs die ik errug graag getabt op mijn site zou willen hebben. We praten via de mail wel even verder. Dat is makkelijker.

    In ieder geval voor hier... Bedankt!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    191

    Standaard

    welke liedjes wil je dan dat ik tab?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    191

    Standaard

    hoe komt het dat mijn tabs al zo goed doen ? ze staan er pas een par dagen op en zijn nu al 1 en 6 dat gaat echt goed

  6. #16

    Standaard

    Dat komt mede doordat ik voor de berekening van de tops het aantal downloads deel door het aantal dagen dat de tab in het archief staat. Maar desalnietemin zijn je tabs gewoon gewild en goed... dus dan komen ze in de top.

    Had je m'n mailtje gekregen met het lijstje?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    191

    Standaard

    ja die heb ik gekregen bedankt maar dat is dus op dit moment wat je getabt wil hebben?
    maar zou je misschien bij kate winslet what if de akkoorden goed bij de tekst plaatsen want nu is niet echt op de goede plek

  8. #18

    Standaard

    Niet goed bij de tekst? Ik heb hem letterlijk gekopieerd van de bestanden die je met hebt toegestuurd. Ik denk dat het makkelijker als jij hem goed aanpast (gewoon downloaden van nedertabs.nl en veranderen)(aangezien je hem ook gemaakt hebt) dan stuur de tab gewoon naar me toe en dan zal ik een update doen.

    O ja... dat zijn dus inderdaad de tabs die ik momenteel zoek.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    191

    Standaard

    ik heb hem goed naar je toe gestuurd want ik heb hem weer ff gezien de tab die ik je gestuurd heb maar het komt denk ik doordat je in een text document stopt dan gaat het er anders uit zien maar ik zal het wel ff opnieuw opsturen

  10. #20

    Standaard

    Super! Kan je hem dan wel in txt formaat sturen anders hebben we dadelijk weer hetzelfde probleem.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top