Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard

    Welke gek verkoopt me zijn (liefst 400 series) electrisch versterkte Taylor?

  2. #2

    Standaard

    Doe eve een search op gitaarnet.nl Dan komen er meerdere voorbij. Bedenk wel dat de ads van muziekwinkels niet te vaak ververst worden.
    Verder kun je het proberen op marktplaats.nl, 2ehands.nl en ebay (in alle landen versies, denk eens aan Duitsland .de)

    Succes en post het even als je je Taylor eindelijk hebt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Ik heb wel een Taylor 610 met ingebouwd element te koop voor 1900 euro. Prachtige flamed maple achter/zijkanten. Gold hardware.

  4. #4

    Standaard

    Sjeez Leen,

    Waarom do je opeens al je Taylors weg?? We hebben begrepen dat je je een beetje ver-kocht (woordspeling) hebt maar toch... ??

    Staat deze ook op marktplaats en in Gitarist? Dan komen we elkaar nog wel tegen. OK-je prijs, net als die 450PF trouwens.


  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Ja, ik had er op een gegeven moment 9. Kun je toch niet allemaal tegelijk bespelen en er gaat wel erg voor €€€€€ in zitten. Dus ik hou mijn 810 en 714ce, doe de 610E en de 714 engelmann top weg en koop dan een K14c of een 514c terug en dan laat ik het maar ff zo! Het blijven stuk voor stuk prachtige instrumenten. Zo mooi gebouwd, zo heerlijk licht spelend en zo'n dijk van een geluid. Elke verkoop doet toch een beetje pijn want ze zijn allemaal weer net iets anders......

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Even een vraagje, ben je Dagobert Duck ofzo?
    Of heb je de lotto gewonnen???

    Jemig, ik ben al blij met 1 taylor en dan nog eens een topmodel (die er overigens wel komt :grin: )

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    ik ben al blij als ik uberhaupt een nieuwe mag kopen man! Zeur niet!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Nee, ik heb de lotto niet gewonnen en ik ben ook niet rijk. Het is maar waar je je geld aan uitgeeft. Je kunt een luxe vakantie naar amerika boeken en 4000 euro uitgeven maar je kunt ook wat dichterbij blijven en een Taylor kopen. Datzelfde geldt voor een dure auto enz.
    Dirk, wie is er een zeur?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top