Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard

    Da's lekker word er over je gesproken kan je niet eens zelf reageren in de topic.

    Okee ik ben wel is wat grover dan anderen en recht toe recht aan maar dan weet je in ieder geval wat ik bedoel, dit wil nog niet zeggen dat ik anderen niet respecteer.

    Over het schelden gesproken ik heb niemand uitgescholden, dat in die gestolen rubriek ging niet over Q maar over diegene die steelt.

    Maar als jullie er niet tegen kunnen dat niet iedereen zich het zelf de uit dan mag je dat ook gewoon tegen mij zeggen(in de topic of desnoods per mail) inplaats van dit (achter mijn rug om)posten.


    Iedereen die zich door mij aangevallen of "uitgescholden" voelt mag mij daarover aanspreken en dan zal je vast wel duidelijk worden dat ik nog niet zo slecht ben.

  2. #2

    Standaard

    Oh ja Gitaarnet ik wil nog wel even weten of jullie de discussie in de blof(/) topic nu "fout" vonden en zoja waarom dan wel.

    Trouwens normaal reageerd iedereen om deze tijd wel snel maar nu zie ik nog niks hoe zit dat Q en Dirk ik dach dat jullie dit "pestvarkentje" (dacht tenminste dat je dat zei) wel even zoeden aanpakken.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben het eens dat je reacties niet altijd even leuk over komen. Ik ben het er ook mee eens dat je tenminste een reactie in het topic zou moeten mogen hebben.

    Tenslotte zou ik het zelf niet zo leuk vinden om dit soort verzoeken te zien van iemand die vandaag geregistreerd is en al 5 posts op zijn naam heeft. Wie is deze koene moraalridder?
    Bevalt het gedrag van iemand je niet, stuur dan een mail naar de moderator in plaats van op in een topic op iemand te gaan zitten mopperen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Gitaarnet vond het geen slechte discussie...ze hadden echter wél het idee dat het op een ja/nee welles/nietes discussie aan kwam.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2001
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    151

    Standaard

    Hey Alhambra, waarom nodig je je vrienden niet uit voor een gezellige chatsessie? Laat dit forum verschoond blijven van dit soort topics...

    Art

  6. #6

    Standaard

    Daar kwam het wel op uit ja.
    Maar dirk ik zou juist van jouw wat meer response willen hebben omdat ik het idee heb dat het vooral om ons ging of mijn reactie op jou (en mijn reactie in gestolen waar het trouwens niet om de persoon ging maar om diegene die stelen).

  7. #7

    Standaard

    Is wel een goed idee arthur maar ik moest het even kwijt en aangezien dat niet in de oude post kon moest ik een nieuwe maken.

    Trouwens ik ben al wezen chatten maar kreeg daar, op Dila en Kitaar na, geen responce.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Respons? Waarop, op dit moment?

  9. #9

    Standaard

    Op 2002-03-20 20:53, schreef dirkw83:
    Respons? Waarop, op dit moment?
    Laat maar Dirk dit zegt mij wel genoeg.
    Ik hoop dat Q wel als een echte man/vrouw reageerd.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2001
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    151

    Standaard

    Op Gitaarforums kun je ook priveberichten versturen en een tijdstip afspreken om te gaan chatten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top