Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Vraagjes

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 maart 2004
    Locatie
    Bloemendaal
    Berichten
    146

    Standaard Vraagjes

    hey!

    Ik las dat jij als beginnende bouwer eerst met een paar boeken bent begonnen, nu vraag ik mij af, wat zijn nou goede gitaar bouw boeken waar ik echt iets aan heb want van bouwen weet ik 0,0 en waar kan ik ze krijgen?
    hoe duur is ong. een akoestische gitaar bouwen in totaal?
    en zijn dan ook alle losse onderdelen die ik nodig heb gewoon bij de gitaarwinkel te krijgen?

    misschien een beetje veel gevraagd haha...maar toch bedankt en misschien laat ik ooit als ik wat meer geld heb een gitaar door je bouwen, succes iniedergeval met dit proces!!!

    Gr. Anne
    5 Minutes = 3 Hours

    - Gibson Guitars -

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Annuh Bekijk bericht
    hey!

    Ik las dat jij als beginnende bouwer eerst met een paar boeken bent begonnen, nu vraag ik mij af, wat zijn nou goede gitaar bouw boeken waar ik echt iets aan heb want van bouwen weet ik 0,0 en waar kan ik ze krijgen?
    hoe duur is ong. een akoestische gitaar bouwen in totaal?
    en zijn dan ook alle losse onderdelen die ik nodig heb gewoon bij de gitaarwinkel te krijgen?

    misschien een beetje veel gevraagd haha...maar toch bedankt en misschien laat ik ooit als ik wat meer geld heb een gitaar door je bouwen, succes iniedergeval met dit proces!!!

    Gr. Anne
    inmiddels kan je de zoekfunctie gebruiken om antwoord te krijgen op je vragen...
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    is het een sport aan het worden om zo oud mogelijke topics te bumpen of wat?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard

    Aan wie is dit topic eigenlijk geadresseerd? Dit klinkt als een bericht aan een specifiek iemand...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    is het een sport aan het worden om zo oud mogelijke topics te bumpen of wat?
    klopt in dit geval wel,.eigenlijk onzinnig maar kon het niet laten naar aanleiding van een tekst in een ander bericht...

    JJ
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Ook deze gaat dus op slot.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top