Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3

    Standaard

    Kan zo'n gitaar kopen voor 195,-. Is in nieuw staat.
    Ik ben een beginner en heb niet veel verstand van gitaren. Is dit wat en doe ik een goede koop. Ik kan ook nergens op internet info. vinden over dit merk gitaren.
    Wie helpt?
    Groet,
    Daan

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    lijkt me niet echt een 'outstanding' merk :smile:

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2002
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    734

    Standaard

    dat isset dus wel dirk, Suzuki (geloof niet dat het nog bestaat) maakte die dingen toendertijd in dezelfde fabriek als epiphone en ik meen zelfs met de hand. ik heb een electrische plank gehad van Suzuki en dat was technisch gezien een erg mooi stukje werk.

  4. #4

    Standaard

    ligt eraan, als je em van een particulier koopt kan het tegenvallen. (garantie tot aan de deur) met een dealer kan je garantie of iets afspreken. het merk zegt mij niks. voor de prijs hoef je het opzich niet te laten.

  5. #5

    Standaard

    Ten eerste is het leuk om marktplaats advertenties hierterug te zien.
    Ten tweede klopt de advertentie niet. Nagoya is de plaats waar de fabriek staat/stond. Het type is uit de foto niet op te maken.

    Hoewel ik de prijs best pittig vind vind ik hem niet irreel. Ik heb dan ook nog nooit een slechte Suzuki in mijn handen gehad (Three S is ook suzuki).

    Kijk voor Suzuki reviews even op harmony-central

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3

    Standaard

    Ik heb inmiddels wat meer info.
    Hij is inderdaad met de hand gemaakt, een massief bovenblad, type Suzuki Nagoya SD 335 N een copie van Martin, met erg mooie top en bottom bindings.
    Ik hoor het wel,
    vr.grt.
    Daan

  7. #7

    Standaard

    Ik ben even wezen zoeken op het net, maar kan niets vinden met het type "Suzuki SD 335 N" dat je hier gaf.
    Ik ken het merk zelf totaal niet, ik bespeel al de top-of-bill gitaren (Taylor) maar wil toch wel meer weten ove Suzuki gitaren. Dus info is welkom!

    a live without music... is no life!

  8. #8

    Standaard

    Ik ben even wezen zoeken op het net, maar kan niets vinden met het type "Suzuki SD 335 N" dat je hier gaf.
    Ik ken het merk zelf totaal niet, ik bespeel al de top-of-bill gitaren (Taylor) maar wil toch wel meer weten ove Suzuki gitaren. Dus info is welkom!

    a live without music... is no life!

  9. #9

    Standaard

    Surf ook eens op "Three S" is één van de suzukimerken.

    Verder op http://www.harmony-central.com natuurlijk in het gitaarreview stuk

  10. #10

    Standaard

    SD 335 N is niet de Three S die je omschrijft! dus aan die recensie heb ik niets. Komt nog bij, de recensies bij die site zijn "vriendjes politiek" gebasseerd. Bijna elke Taylor/Martin/Gibson etc. krijgen 9 en 10en. Ik wil graag meer info, hier heb ik weinig aan!


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top