Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22

Discussie: Veelgestelde vragen

  1. #21

    Standaard

    Bump. En nooit eerder naar deze post gekeken, maar nu ik het wel heb gedaan: hij is erg gedateerd. Mods, kan deze post unstuck worden, zodat deze in waardigheid kan afzakken naar de krochten van Gitaarnet?

    Als er behoefte is aan een nieuwe sticky met up to date info, bied ik me aan als schrijver.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  2. #22

    Standaard

    Ik ben het helemaal eens met je zienswijze. Sommige vragen blijken niet eens te worden beantwoord. Het staat ook op een wonderlijke plek.

    Ik heb een jaar geleden of zo bij 'Gitaarnet' daar wat ideetjes over neergelegd.

    De rubriek 'Gratis af te halen' stond oorspronkelijk bij zelfbouw. Dat dat historisch is, is duidelijk. Ik heb via dat topic 9 volwassen keyboards en 2 djembés weggegeven. Ik vind het maar een rare dat dat alleen onder de aandacht komt van zelfbouwers. Daarom heb ik tot drie keer toe bij off topic een gratis af te halen topic opgezet. Nu loopt er een waar geen slotje op zit, maar de voorgaande versies zakken weg.

    Datzelfde (rare plaats) doet zich voor bij De kaart voor afstelhulp en kleine reparaties. Mega mooi initiatief van Hendriks. En staat bij gitaren, waardoor je je afvraagt of bassisten eerst bij gitaren moeten kijken om hun probleem opgelost te krijgen. In de praktijk gebeurt zoiets niet. De meeste van ons kijken maar bij een beperkt aantal onderwerpen.

    Ik ben van plan een ideeën draad te starten voor teksten. Gewoon een bak waaruit iedereen mag putten. Zal wel off topic worden. Bij gebrek aan beter.

    Dat kan allemaal handiger naar mijn smaak. Alle onderwerpen die niet voor discussie vatbaar zijn en tot doel hebben kennis te delen, kunnen eenvoudig in een hoek 'kennisdelen' worden ondergebracht. Daarin onder meer plaats voor juridische kwesties over onder meer productaansprakelijkheid, garantie, contracteren, aansprakelijkheid tussen groepsleden onderling, Wet Consumenten Koop, Wet Koop op afstand, wettelijke termijnen enzovoorts. De kaart voor hulp kan daar ook bij. Mijn bak voor ideetjes bij tekstschrijven ook. En ik stel me voor dat jouw bijdragen daarvoor ook beter tot hun recht komen. Han S heeft in de loop van de tijd heel wat zinnigs gezegd over mics en plaatsing daarvan. Dat staat nu gefragmenteerd tot en met. Waardoor minder toegankelijk.

    Het idee ligt een jaar ter beoordeling bij the powers that be. De mooie kanten van dit forum kunnen beter worden benut dan dat nu gebeurt.
    'Gitaarnet', duik er nog eens in s.v.p.?
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top