Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Veelgestelde vragen

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Roeselare Moderator 'Sounds' en 'Akkoestische gitaren'
    Berichten
    644

    Standaard Veelgestelde vragen

    Dit is een eerste versie van de Sounds-FAQ,
    alle suggesties voor vragen, problemen, oplossingen kun je mailen naar
    bramdemulder@hotmail.com

    Hoe neem ik mijn muziek op?

    Daarvoor hebben we op Gitaarnet een aparte rubriek 'recording', wil je het simpel houden ( Let op: recording is verslavend en budgetslopend !! ) dan kun je gewoon de (line of headphone) uitgang van je versterker verbinden met je comp/tapedeck dmv een tulp-kabeltje


    (deze klopt niet helemaal, de tulpjes zijn hier vrouwelijk, moeten mannetjes zijn)

    Hiermee zul je natuurlijk geen professionele resultaten bereiken , maar voor uitgebreidere recordingtoestanden verwijs ik je naar de afdeling Recording


    Hoe plaats ik mijn muziek hier op het forum?

    Meestal zul je na de recording een .wav file krijgen van een 40 tal mb, post die hier aub niet !!!! Je kunt je .wav gemakkelijk omzetten naar .mp3 of .ogg of desnoods .ape ( er zijn nog talloze varianten )

    ***Een duidelijke, uitgebreide uitleg staat hier :
    http://www.sectie.be/mp3/cd-mp3/cdex...ex_en_lame.htm

    ***Een ander kant-en-klaar programma is WinLame http://winlame.sourceforge.net/index.php

    indien iemand nog andere , simpelere en kwalitatieve manieren kent : mail me aub

    Als je je MP3 hebt kun je die oploaden op je webspace, als je geen webspace van je provider hebt , dan bieden www.digitalsoundplanet.com of www.onlinerock.com een oplossing


    VEEL SUCCES !!!
    Laatst gewijzigd door gitaarnet; 14 april 2006 om 10:08

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top