Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: BucketHead

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    14 maart 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    30

    Standaard

    Deze gast maakt echt vage (maar wel goede muziek). Reageer!

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    20

    Standaard

    Ja inderdaad. Hij speelt nu bij Guns N'Roses maar hij kan beter ergens anders gaan spelen. Hij is zeker wel goed en kan heel heel snel spelen maar hij past niet echt bij GN'R. Niemand kan Slash vervangen....

  3. #3

    Standaard

    Buckethead kan van mij met z'n "head" dik in de shit zakken.

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    19 mei 2002
    Locatie
    Axel, Zeeland
    Berichten
    60

    Standaard

    *zucht* weer n klotepost tussendoor door overdrive,..maar goed trug naar t onderwerp:

    persoonlijk vind ik buckethead gewoon niet passen bij G&R...zoiezo is DE slash echt niet te vervangen. Buckethead probeert misschien net als slash n imago op te bouwen door iets op zn kop te zetten, maar in dit geval is t gewoon debiel, met da witte masker is zn gezicht geeneens zichtbaar...plus, vage dansjes maken on stage of spelen met ninjaco's (spelling!? :smile: ) is eigenlijk gewoon iets wat ni op n hardrock podium thuis hoort...

    Noujah hij kan redelijk wat op zn gitaar, maar hij is gewoon te vaag..

  5. #5

    Standaard

    Het is beter dat GN'R gewoon stopt.Axl kan van mijn part met een andere band verder gaan maar dan inderdaad niet onder deze naam.

    Geruchten dat Slash,Gilby,Matt en Duff met elkaar zouden spelen met het oog op een soort van reunie juich ik wel toe.Alleen dan met een andere zanger,want dat wordt toch niets meer......

  6. #6

    Standaard

    buckethead is super het is alleen jammer dat je zijn ceedees bijna nergens vind(behalve internet !!! )
    en ik vind hem ook wel bij guns 'n roses passen ik hoop alleen dat er veel van zijn rare rifjes in terecht komen want die zijn vet



    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: abollo op 2002-11-01 00:48 ]</font>

  7. #7

    Standaard

    aan ESP GUITAR FREAK
    Redelijk !!! wat
    ben jij zeker Jeff Waters ???


  8. #8

    Standaard

    Wat BucketHead bij G'n'R' doet begrijp ik niet goed.

    Wel vind ik z'n werk met "Axiom Funk", "Zillatron", " Praxis" enzo wel heel apart.(niet te lang, want anders word je helemaal gek) Waarschijnlijk door de combinatie met Bootsy Collins.

  9. #9

    Standaard /slash/

    buckethead is goe maar slash is gewoon nie vervangbaar, just as al die andere nieuwe leden, ze zijn goe maar dit is gwn guns 'n roses nimeer

  10. #10

    Standaard



    ik denk dat de helft van de mensen in dit topic zich al lang niet meer druk maken over buckethead...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top