Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 82
  1. #1

    Standaard

    En dus neem ik de aftrap:

    een DOD FX57B overdrive. Gekregen voor mijn 17e verjaardag van mijn ouders die daar na een paar noten ook al ontzettend spijt van hadden :smile:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2001
    Locatie
    Uden
    Berichten
    597

    Standaard

    Boss DS-2, maar die heb ik inmiddels ingeruild tegen de veeeel betere Proco RAT

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    De BOSS ds-1 natuurlijk!

    Iedere gitarist begint met een BOSS ds-1. En dus ook ik.
    Helaas klinkt 'ie voor geen meter op mijn buizenbak, dus gebruik ik hem niet veel meer. Nou ja helaas.. ik ben benieuwd hoe de turbo-distortion klinkt.

    Robbert

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.716

    Standaard

    Ibanez PDM1 Modulation Delay...

    Eén of ander stink-kastje met delay, chorus, modulator, flanger en misschien nog wel meer erin.

    Ik heb 'm in bandverband eigenlijk alleen maar gebruikt op de bas. Dat gaf wel lachwekkende effecten.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    264

    Standaard

    Net zoals veel mensen een distortion pedaal. In mijn geval een Boss MT-2. Ben er nu een beetje op afgeknapt, want ik krijg er alleen maar inmens harde scheurgeluiden uit (ook grappig) en geen crunch. Even sparen voor een echte buizenbak.

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    28 februari 2002
    Locatie
    potsdam (duitsland)
    Berichten
    47

    Standaard

    een pedaaltje van ibanez geloof ik met distortion en een chorus. alles onder 1 knop. de chorus instellingen kon je ergens in het kastje met een schroevendraaier wijzigen. de naam was geloof ik session master of zo iets. klonk naar gekookte aardappelen. heb hem dus allang niet meer.

  7. #7

    Standaard

    Toen ik mijn gitaar ging kopen, en dus ook een versterker. Toen had ik al gelijk een idee van hoe ik wou dat het klonk, dus tegelijk met gitaar en versterker kocht deze Dude een MetalZone, een week later een phaser.

    En nu heb ik (al weer een tijdje) een Digital Delay, Chorus/Flanger, Distortion, Phaser en een Metalzone.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    een ibanez tubescreamer, omdat dat de enige was die mn oom nooit gebruikte :razz:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    proco rat en een boss chorus pedaal.. Gelijk prima pedaaltjes als eerste pedaaltjes. Gebruik ze nog elke dag vooral de rat kan ik niet meer zonder..

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    ik ook een tubescreamer, omdat ik die kleur zo mooi vond, had eigenlijk geen idee wat het was. ( ik kocht m tegelijk met mn 1e gitaar, ik was toen 8 ofzo.)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top