Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 77

Discussie: Di-Rect deel 2

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Okee, mijn mening over Di-Rect is gisteren vrij radicaal veranderd. Vandaar deze topic. Ik heb ze namelijk gisteren live gezien, en ze waren gewoon goed bezig. Het aantal gillende twaalfjarige meisjes was natuurlijk weer hoog, maar Di-Rect zette gewoon een goeie en entertainende set neer.

    Wat me wel opviel is dat er stukken zang, keys en (volgens mij ook) gitaar meeliepen over de tape. En sommige nummers speelden ze ook over een clicktrack. Maar voor de rest speelden ze gewoon goed.

    Ik heb later nog een half uur met de bassist staan lullen (aardige gast trouwens) en voor wat ik heb kunnen opmaken zijn ze dus niet bij elkaar gezet (of hij is echt een hele goeie leugenaar, want ik heb het vrij snel door als mensen liegen). Die gozer kan echt bassen en heeft ook echt verstand van muziek. Toen ik 'm confronteerde met de clicktrack gaf hij het in elk geval toe (de meeste mensen merken het toch niet), en hij was er gewoon eerlijk over over wat er meespeelde. Ik had zelf nog wel het idee dat er ook een paar tracks gitaar meespeelden, maar dat is volgens hem niet zo (maar volgens mij nog steeds wel). Maar wat ik ontdekt heb, is dat het echt gewoon goeie gasten zijn en dat ze gewoon leven voor de muziek........en dat is toch het belangrijkste.

    Maar toch moet die gitarist niet meer zingen, hij klinkt als Bart Simpson.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    zo hee.... ditmar veranders van mening over di-rect... dat had ik echt nooooit gedacht.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    501

    Standaard

    dit wilde ik nou ook al duidelijk maken!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    ja, en zo zijn er nog wel meer bands waar we een negatief oordeel over hebben dat niet klopt denk ik.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    zoals?

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2001
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    40

    Standaard

    Mwoah ik heb Di-rect een tijdje terug ook live gezien, ik kan nou niet zeggen dat ik er kapot van was. 't zijn wel goeie muzikanten, maar ik vond het niet zo spannend allemaal.

  7. #7

    Standaard

    goeie muzikanten???

    het zijn gewoon beginers die het wel aardig doen.


  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    en Di-rect is zeker wel bij elkaar gezocht... door een ietwat ambitieuze vader van de drummer die ze ook maar gelijk met Dennis en Dinand opscheepte.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Op 2002-03-07 09:05, schreef Echoes:
    zoals?
    Kane bijvoorbeeld zal vast ook wel weer meevallen. linkin park zal ook vast wel weer meevallen. Waar is nog meer negatief over geschreven?
    Niet dat ze van mij hoeven mee te vallen; I like them sad :smile:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    nederlanders moeten gewoon ALTIJD iets te zeuren en te zeiken hebben lol :smile
    (da's echt zo!)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top