Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Member
    Geregistreerd
    7 maart 2002
    Locatie
    dilbeek (belgië)
    Berichten
    87

    Standaard

    Zou kunnen kloppen want zo goed zijn we nu ook weer niet. Maar eigenlijk was dat niet de vraag. Komaan man, jij weet waarover ik het heb. Je krijgt nog één kans. Zoniet... géén prijs!!

  2. #22
    Member
    Geregistreerd
    7 maart 2002
    Locatie
    dilbeek (belgië)
    Berichten
    87

    Standaard

    Nou ja ik zal het maar bekennen, hoewel het schaamrood van een bedenkelijk niveau aan het worden is. 2u30'!!!!! Zegt het je wat? Het zijn zo van die momenten dat je je boeltje wil oppakken en wenste dat je er nooit aan begonnen was. Je hebt gelijk trouwens wat het optreden betrof. Het leek nergens naar.

  3. #23
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    TWEE-EN-EEN-HALF UUR ?!?

    Wat hebben jullie (heeft die gek) dan allemaal gedaan?

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    7 maart 2002
    Locatie
    dilbeek (belgië)
    Berichten
    87

    Standaard

    Ik moeter wel bijzeggen dat onze geluisman de laatste tijd nogal flipt. Maar ik lieg echt niet hoor, twee en een half uur voor we konden optreden, zonder soundcheck. Kwam er nog eens bij dat we de helft van het optreden geen geluid door de monitors hadden, plus het gevoel dat het geluid in de zaal ook niet je dat was. Ik zeg het: het was één knoeiboel. Gelukkig was het publiek niet al te talrijk aanwezig en bovendien nog redelijk stoned ook. Toen ik de geluidsman vroeg om meer gitaar in de monitors te geven antwoordde hij doodleuk: " Draai je versterker open!?" Ik ben nog nooit zo blij geweest dat een optreden afgelopen was.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top