Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: ik heb oude...

  1. #11

    Standaard

    ik ben helemaal mee eens,maar volgens mesa is een bron van problemen en cost alleen maar geld, de versterker brengen naar de dealer/reparateur, om te laten biassen,volgens het artikel ze verkopen altijd buizen met dezelfde biass,op zon manier er is noit problemen met de biaas afstelling potentiometers,mischien willen zij het geld van de nieuwe buizen set ook binnen slepen.bussines are bussines?(steavis ik doe mijn best met jullie taal,was een verrassinkje voor mij,sorri voor de mishandeling,ik ben nog aan het leren,trouwens ,mijn moeder taal is catalaans,bij barcelona fc spelen een antaal
    jongens al jaren,geen woord van catalaans is daar te horen!!ik ben daarmee niet eens,als je verhuist,probeer je te integreren en leren van de autochtone mensen)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Ik snap de gedachte erachter van Mesa wel en het is ook wel handig, maar degenen die serieus met hun muziek bezig zijn willen toch in staat zijn om de bias af te (laten) stellen en die willen ook weten wat er precies in hun versterker zit.

    Ik ben het met je eens over het aanleren van de taal van het land waar je woont of verblijft en nederlands lijkt me een erg moeilijke taal om aan te leren! Dus...veel lezen hier op het gitaarforum en dan komt het allemaal goed! :smile:
    Steven

  3. #13

    Standaard

    steasvismoking,akoord,grtz!

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: siscu op 2002-03-09 23:49 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top