Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: welke

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2001
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    180

    Standaard

    het word voor mij wewer is tijd voor nieuwe snaren wat voor merk kan ik het beste nemen. prijs maakt niks uit als het maar goed is.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2001
    Locatie
    dirkshorn
    Berichten
    150

    Standaard

    Ik heb natuurlijk gigantisch veel ervaring hiermee :smile:

    ik heb er nu 5150 op zitten maar das dus ontzettend veel geld voor eigenlijk hetzelfde als goedkopere.

    ik zou dus zelf de beste die je voor een lage prijs kan kopen.

    vooral niet misleid worden zoals ik. ik dacht natuurlijk niet dat ik beter kon spelen maar ik dacht laat ik eens kijken hoe dat klinkt. heel dom. 22 piek kwijt voor hetzelfde als 15 piek snaren. die zaten erop bij mij.

    dit was het advies van iemand die net 2 maanden een gitaar heeft. dus of je er wat aan hebt mag jezelf uit maken :wink: :wink:

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    7 mei 2001
    Locatie
    Gronau, Duitsland
    Berichten
    79

    Standaard

    Ik zou zeggen Maxima Gold snaren, maten maken op zich niet zo veel uit, ligt eraan wat je zelf lekker vindt spelen.
    Vooral voor een beginnende gitarist is het beter, omdat er een laagje goud overheen zit(!). Goud is zachter en glijdt veel makkelijker. Klank is ook goed, het enige nadeel dat ik je zo kan geven is dat ze 25 piek kosten.

    Veel plezier ermee,

    Daniel Blikman.

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    7 mei 2001
    Locatie
    Gronau, Duitsland
    Berichten
    79

    Standaard

    Maar prijs maakt je toch niets uit!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2001
    Locatie
    ergens
    Berichten
    335

    Standaard

    D'adario snaren zijn ook vaak heel goed

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 augustus 2001
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    10

    Standaard

    Ik heb er nu DR snaren op zitten ik ben zeer tevreden ik vind ze fijner dan D'adario. De dikte die ik fijn vind is .010 maar das natuurlijk iets persoonlijks. Ze kostte me 19.95 wat ik een redelijke prijs vind voor deze kwaliteit snaren.

  7. #7

    Standaard

    d adario is goedkoop en goed.


    ik koop niks anders meer.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Voor mij is d'Addarrio heilig, ze hebben ten eerste een goeie sustain (net als Dean Markley Blue Steel trouwens) en klinken erg okee.

    Bovendien ben ik er toe veroordeeld, omdat d'Addarrio de enige is waarvan ze 7-snarige setjes verkopen

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Ik zelf speel erg lekker op Ernie Ball. Kosten vallen ook mee F19,95 Tenminste de light gauge 0.11 nikkel wound, die ik gebruik. Maar ik zou zeggen koop wat bevallen ze jou dan blijf je bij dat merk.
    Dat moet je helemaal zelf een beetje gaan uit dokteren. Er zijn genoeg mensen die Ernie Ball klote vinden. Dus het gaat er om dat ze vooral voor jou lekker te bespelen zijn.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Hallo master g ik ben weer terug van vakantie! maarre eigenlijk heb ik niks toe te voegen aan deze topic, want al die andere mensen hebben al genoeg advies neergezet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top