Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 78 van 78
  1. #71

    Standaard

    Mijn lijstje kan ik weer uitbreiden, of aanvullen..

    Arons, nog steeds hetzelfde.. Even teruglezen..
    GearPro, 2x geweest, een keer voor wat gitaren uit te proberen en een keer voor pedaaltjes te proberen.
    Alle 2 de keren erg netjes geholpen, erg kundig zijn ze daar ook.
    Niks was alle 2 de keren een probleem. Erg nette zaak, niet groot, maar hebben wel veel.
    Het enige nadeel vind ik dat ze op een bedrijventerrein liggen, maar dat is qua bereikbaarheid ook weer fijner en je krijgt niet van die dagjesmensen die maar even komen kijken en hun kinderen droppen zodat ze zich niet vervelen over de vloer.
    Bopp Music, erg duur, oud spul hebben ze liggen en erg rommelig, niets voor mij..
    Walkers ga ik een dezer dagen weer een bezoekje brengen, is alweer veel te lang geleden.

  2. #72

    Standaard

    En ook bij Walkers geweest.. Was ik zelf niet zo blij mee achteraf..

    Ik kom daar binnen, even bij de versterkers gekeken, 3x over iemand heen gevallen met de vraag of ik hulp nodig had, terwijl ik aangegeven had dat als ik dat nodig had, me zou melden.
    Goed, toen kwam het bekende "neem je gitaar mee als je gaat testen" verhaaltje, had ik al rekening mee gehouden..
    Daarna komen de verhalen.. Hij repareerde voor meer dan 40 zaken, die waren allemaal te duur en hadden geen keus in versterkers, hij zelf was de grootste in de regio (en ook de duurste *ahum*), en al die andere zaken dat waren maar boeven, lamzakken en zakkenvullers..
    Daarna word ik ook nog bijna de winkel uitgekeken als ik vraag of die Charvel's die daar hangen Japanners of Amerikanen zijn.. Ja, dat had ik moeten weten, die kwamen alleen maar uit Amerika..

    Jep, en toen was ik weg.. Lekker dan..

  3. #73

    Standaard Walkers Brunssum

    Toch even reageren op de post over Walkers in Brunssum.
    Ben zelf al 25 jaar klant bij Rien en mag me ervaringssdeskundige noemen.
    Er valt veel te zeggen over zijn "verhalenbundel" maar..............
    In heel veel gevallen heeft ie gelijk.
    Dat hij voor heel veel zaken in nederland en omstreken repareert is een vaststaand feit. Sterker nog hij repareert voor een behoorlijk aantal importeurs. Dat ie te duur is is ook niet correct, een verdwaalde winkeldochter kun je overal wel eens voor een prikje tegenkomen maar in de regel is hij met de spullen die leverbaar zijn, en daar zit nou net de kneep, heel vaak de goedkoopste.Het is makkelijk adverteren met spullen die niet leverbaar zijn. En of je het nou gelooft of niet, de importeurs hebben echt geen tientallen op voorraad, hoe graag ze ook beweren van wel. Ik ben zelf een tijdje in de branche werkzaam geweest en weet derhalve iets meer van de achtergronden en gebakken lucht.
    Als je met Rien serieus iets wil regelen is er geen betere, je moet alleen z'n gebruiksaanwijzing leren. Daarna heb je er heel veel profijt van. Indien je alles zelf beter denkt te weten en per definitie 't onderste uit de kan wilt hebben moet je inderdaad ergens anders een oor aan laten naaien, want denk eraan de persoon achter de toonbank heeft veel meer inzicht in prijzen en deals dan dat jij als klant kunt vermoeden. Er zijn beslist nog andere goede winkels maar qua vakkenis en met name het technische aspect kent hij zijn gelijke niet. Hij komt misschien ongenuanceerd over maar zal nooit iemand belazeren, en de mensen die het tegendeel beweren hebben boter op hun hoofd............

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juni 2011
    Locatie
    valkenburg
    Berichten
    148
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik woon in valkenburg, dus is voor mij in de buurt, of daan smit, of guss arons.
    daan smit vind ik een verschrikkelijke winkel, verder niks over te zeggen.

    ik ga altijd naar guus arons, mooie winkel, mooie gitaren, aardig personeel, goede service, alleen nogal duur.
    Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi

  5. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbms97 Bekijk bericht
    ik woon in valkenburg, dus is voor mij in de buurt, of daan smit, of guss arons.
    daan smit vind ik een verschrikkelijke winkel, verder niks over te zeggen.

    ik ga altijd naar guus arons, mooie winkel, mooie gitaren, aardig personeel, goede service, alleen nogal duur.
    Oke, val ik weer in..
    Arons houdt dezelfde prijzen aan als Musicstore.. duur?

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2009
    Berichten
    583

    Standaard

    Service heeft ook z'n prijs vind ik. Als je dat niet aanstaat dan koop je toch lekker alles bij Thomann of iets dergelijks

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Locatie
    Kirchroa
    Berichten
    148

    Post Arons

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Arons houdt dezelfde prijzen aan als Musicstore.. duur?
    Inderdaad, ik had laatst Arons gebeld met de vraag of ze bepaalde elementen hadden en wat de prijs was hiervoor... Het prijskaartje was idd 10% duurder als Musicstore, wat ik ook vermelde. Ik heb daarna dezelfde prijs voor hoeven betalen als bij Musicstore.

    Dus wat de prijs betreft hoef je het echt niet te laten.

    Ook de kennis bij Arons is ruimschoots voldoende.

    Wat Walkers betreft, tja... Als ik iets wil kopen voor mijn bagger gitaar hoef ik geen complete stories te horen over de kwaliteit van mijn gitaar, maar wil ik MIJN geld uitgeven om dat ding pimpen... heb er uiteindelijk niks gekocht maar ben rechtstreeks naar Arons gereden.

    In Kerkrade had je nog de gitaarzaak op Spekholzerheide bij het winkelcentrum, die is er helaas niet meer. Hele aardige gast met veel kennis. Heeft later nog bij Walkers in de winkel gewerkt.

    Bij Musicstore kom ik een of twee keer per jaar, ben alleen nog niet in de nieuwe zaak geweest. Heel geweldig vind ik die zaak niet maar ga wel kijken vanwege de keuze die je er hebt. De laatste keer wilde ik een Jim Root telecaster aan de tand voelen maar die gitaar had maar 5 snaren.... Tja!

    Gr Hans

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juni 2011
    Locatie
    valkenburg
    Berichten
    148
    Blog Entries
    2

    Standaard

    natuurlijk heeft service z'n prijs, en bij arons vindt ik de service wel echt goed, aleen als ik daar ben en ik wil wat vragen ga ik wel meestal bij een bepaalde persoon, omdat ik daar toch het beste mee kan praten, want er is er ook zo eentje en dat is echt zo'n gladde verkoper.
    Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top