Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 78
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 maart 2003
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    875

    Standaard

    Dat ding in Brunssum heette Walkers, en ligt in de Rumpenerstraat. Een tip is om iemand mee te nemen die een praatje met de verkoper gaat maken, zodat jij zelf tenminste rustig kunt testen.
    "I was Number 1 on the Who's Likely To Die list for 10 years, I mean I was really disappointed when I fell off the list"
    - Keith Richards

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.989

    Standaard

    In Maaseik zit LL' Music Center, dat vind ik echt'n superzaak.
    'K heb daar m'n eerste (en tot dusver enige) gitaar gekocht, mijn Epiphone Goth LP, voornamelijk omdat'ie 'm me van harte kon aanraden. Ik wilde een Gibson 498T bestellen, dat heeft'ie me afgeraden, 'n maat van me moest nieuwe fretten op z'n bas, toen heeft'ie 'm gezegd dat'ie beter kon laten vlakken, dat was maar 25 euro ipv een HEEL stuk meer voor nieuw fretwerk.
    Ook is'ie redelijk meesterlijk in't afstellen van'n gitaar. Ik vind sinds m'n Epi is afgesteld daar dat bij elke andere gitaar de actie te hoog is, en toch rammelt de mijne niet, ondanks dat'ie echt superlaag staat.
    Kortom: Érg kundige gast die Luc, en totaal niet erop uit om iemand af te zetten
    Overigens ook nog 110 euro korting gekregen op m'n gitaar, gratis band erbij, gratis 3 meter kabel, en 20 euro korting op m'n wah :P

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Ja zeker! LL's Music Store is echt een geweldige winkel! Het is niet zo groot maar ze hebben wel veel en voor schappelijke prijzen, en die eigenaar is inderdaad een goeie gast. Ik val er dan ook geregeld binnen om te kijken of ze nog iets nieuws hebben. Het is maar zo'n 20 minuten bij mij vandaan.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    In Panningen zit Charlee Guitars, een kleine bouwer, met een huis-winkel-werkplaats, maar aardige gast met zeer leuke spulletjes (en goeie gitaren) check www.charlee-guitars.com
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2004
    Locatie
    Maastricht/ Roermond
    Berichten
    213

    Standaard

    Hmm, Daan Smit in Maastricht is slecht, te duur en niet geinteresseerd. Ik woon in Maastricht, hte is helaas de enige maar ik ga er NOOIT meer naartoe, hoogstens als ik snaren moet hebben.

    Guus Arons in Heerlen is best oke, groot aanbod, wel duur inderdaad.

    Reijnen in Roermond (ik kom er net vanaf) is wel oke, ook duur maar inderdaad makkelijk om de prijs naar beneden te lullen. Personeel is erg relaxed (Jan werkt er trouwens niet meer), Dick bouwt ook zelfgitaren onder zijn eigen naam, mensen helpen je graag.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenson
    . Personeel is erg relaxed (Jan werkt er trouwens niet meer), Dick bouwt ook zelfgitaren onder zijn eigen naam, mensen helpen je graag.
    Werkt hij er niet meer? dan moet er wel een goede reden zijn..

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    Mijn vorige 3 gitaren heb ik bij eindhoven musical instruments gekocht (ja ok geen limburg maar ik woon ook in weert en weet wel een beetje wat hier in de buurt ligt). Daar hebben ze wel redelijk wat gitaren, maar ik heb geen idee hoe het zit met de prijzen enzo (iig goedkoper dan kollee).

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janne
    Mijn vorige 3 gitaren heb ik bij eindhoven musical instruments gekocht (ja ok geen limburg maar ik woon ook in weert en weet wel een beetje wat hier in de buurt ligt).
    ben daar een keer wezen shoppen voor effect-apparatuur, vond de hulp en aanbod wel aardig daar. Zit zeker in m'n hoofd om er nog een keer heen te gaan wil ik weer wat aanschaffen.

  9. #19

    Standaard [b]Muziekhuis Guus Arons[/b]

    Ik moet zeggen, ik haal al mijn spullen bij Guus Arons in Heerlen.
    Vakkundig personeel, goede werkplaats, en echt een hele goed service.

    Ze hebben nu ook een hele nieuwe winkel geopend in de Geleenstraat in Heerlen.

    Ik ben een keer bij music-store geweest, maar daar ben je echt een nummer !! En ik wil toch een klant zijn en blijven !!

    Dus ik blijf toch liever bij Guus Arons in Heerlen !!! :lol: :lol:

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenson
    Hmm, Daan Smit in Maastricht is slecht, te duur en niet geinteresseerd. Ik woon in Maastricht, hte is helaas de enige maar ik ga er NOOIT meer naartoe, hoogstens als ik snaren moet hebben.

    Guus Arons in Heerlen is best oke, groot aanbod, wel duur inderdaad.

    Reijnen in Roermond (ik kom er net vanaf) is wel oke, ook duur maar inderdaad makkelijk om de prijs naar beneden te lullen. Personeel is erg relaxed (Jan werkt er trouwens niet meer), Dick bouwt ook zelfgitaren onder zijn eigen naam, mensen helpen je graag.

    Ja right, Reijnen sucks man. Ik heb 1 jaar geleden set stemmechanieken voor strat ( Vintage model) besteld ,en die hebben ze nog niet. Kon ik ze net zo goed zelf maken.
    Profielen voor de flight-cases en kleine onderdelen hebben ze ook nooit op vooraad. Daarentegen heeft Walkers( Brunnsum) altijd van die kleine prullaria staan ( zelfs alle kleinste dingen voor flightcase bouw).

    Dat klopt wat meerderheid zegt dat Aarons duur is, maar als je langer klant bent ,krijg je ook kortingen op spullen die je daar aanschaft ( ten minste bij mij is het altijd zo geweest, maar ja ik heb mijn beide strats,Takamine el.acoust., twin amp , tscreamer en de rest van pedalen, bekabeling, en al dat kleine zooi ( zoals plectra , snaren)bij hun gekocht. Om service zijn ze wel bekend dat ze een heel goede zaak zijn .
    mvg
    Alex

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top